Wpis z mikrobloga

@mulak: rozmiar robi różnicę, ale zgoda, że podobieństwa są bardzo mocne. Chociaż S Coupe jest bardzo smukłe i dynamiczne i trudno pomylić z E czy szczególnie C, ale E i C już łatwo
  • Odpowiedz
@niezwornowazony: jasna sprawa, że na żywo jest różnica w rozmiarze i ktoś w miarę ogarnięty na pierwszy rzut oka będzie wiedział jaki to model. W wykończeniu i komforcie różnica na pewno też jest (chociaż tu myślę że C odstaje a między E i S już takiej różnicy nie ma). Nie zmienia to faktu, że dla laika jest to ten sam samochód i nie wiem co kieruje projektantami, żeby robić to
  • Odpowiedz
Nie zmienia to faktu, że dla laika jest to ten sam samochód i nie wiem co kieruje projektantami, żeby robić to samo w różnych rozmiarach


@mulak: Wydaje mi się, że osoba kupująca S Coupe, szczególnie w wersji AMG chce po prostu dobre, drogie auto, ale niekoniecznie takie, które każdy na ulicy rozpozna, że kosztuje prawie milion zł jak np. Ferrari. Te auta dość łatwo wtapiają się w tłum na ulicy
  • Odpowiedz
@xetrov: Jasne, że niektórzy nie chcą pokazywać ile mają.
Dlatego kupują samochód za 1 mln zł mimo, że mogliby za pół ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Nie wierzę, że większość posiadaczy S coupe w AMG kupiło ten samochód by fajnie i wygodnie pojeździć jednocześnie przemykając ulice niczym szara myszka.
Mi bardziej chodzi o fakt, że projektanci idą na łatwiznę i nie dotyczy to tylko merca. Zrobią jeden
  • Odpowiedz
@PorryHatter: Oczywiście, że mam takie spojrzenie na samochody za 1 mln bo jestem cebulakiem.
A45 AMG też uważam za lekkie nieporozumienie, a za największe uważam CLA 118 d (1,5 tdiesel 109 km) za 131 900 w podstawie.
  • Odpowiedz
@mulak chopie oszczędności
I to idące w grube miliony czy nawet miliardy
Każdy element pasujący do jak największej liczby modeli to panie,to nie są tanie rzeczy.
  • Odpowiedz
@Behemoth-: Parę razy się zdarzyło i wiem, że to locha przy C. Ale tak samo przypomina wyślizgane mydło jak C i E, tylko trochę większe.

@vegetassj1: Myślę, że tam żadnych oszczędności nie ma bo prócz niektórych silników i elektroniki, żaden element karoserii nie jest identyczny.
  • Odpowiedz