Wpis z mikrobloga

@Zaybatzu: Przykre to jest, że zajebista, bezkompromisowe samochody umierają. Do wyboru albo rodzinny ciągnik albo potwór AMG, M, RS itd. z hot hatchami też dziwnie się dzieje, niedługo będą wkładać tam v8 500+ :( Tylko miata się dzielnie trzyma.
  • Odpowiedz
@Zaybatzu: Gdyby nie to że u nas jeździ tyle aut 15+ to by było jak na zachodzie całe ulice #!$%@? suvami. Suvy już kanibalizują wewnętrznie marki, np. takie klasyczne sedany i hatchbaki powoli wymierają bo są zastępowane przez te #!$%@?.
  • Odpowiedz
@strumienzgor: Tak się zastanawiam po co te auta zostały właściwie stworzone. Chyba tylko dla podstarzałych osobników płci męskiej, którym już nie stoi co nieco, ewentualnie blond laluń, którzy bogaci panowie wsadzili w te wielkie coś, żeby tylko barbie sobie nic nie zrobiła #!$%@?ąc auto na latarni XD Nie jest to zupełnie auto miejskie, ciężkie w parkowaniu, nie jest tak zwrotne jak mniejsze sedany i duże spalanie w miescie. 4x4 tez
  • Odpowiedz
@Zaybatzu: To samo spotkało S-Chassis Nissana, Suprę (ta współpraca z BMW to już nie to samo), Celicę, Imprezę i Evo. Nawet te dalej produkowane jak Skyline (GTR), NSX czy Mx-5 to już nie to samo. Tona elektroniki i zabieranie przyjemności z jazdy na rzecz komfortu ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@Zaybatzu: wiadomo, że auta mają się przede wszystkim sprzedawać i zarabiać piniądze, a suvy są teraz popularne w wuj, no ale #!$%@? MAĆ

mogliby chociaż wziąć oryginał, coś tam pozmieniać, żeby zaczął spełniać te wszystkie normy przez które został wycofany z produkcji (na moje to mogliby to zrobić nawet kosztem osiągów, oczywiście w granicach rozsądku) i produkować dalej ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz