Intro do Lazarusa (1995), polskiej amigowej platformówki. Intro z Another World wymięka, pomijając, że nasze ma lepszą muzę ( ͡°͜ʖ͡°) Jakbyście chcieli pograć na PC to: http://thecompany.pl/gra/Lazarus
@xandra: no tylko że Another World to było w 1991, czyli w Polsce mało kto miał 386, dominacja AT/XT z grafiką EGA a 486 mieli nieliczni. W tym 1991 Another World było "zrzucające szczęki na glebę". W 1995 sorry, inny świat, moja licbaza miała pracownię z 8-ma 486sx a co bogatsi mieli pentiumy 75 i 100.
@xandra: mam wrażenie, że uczepiłeś się wymagań technicznych a nie o to chodzi. 4 cholernie długie lata, kiedy ekipa od Lazarusa mogła się napatrzeć na Another World, stwierdzić "o, zajebiste", potem stwierdzić po roku "a spróbujmy zrobić coś lepszego" i jeszcze mieli całe 2 lata żeby to zrobić. W międzyczasie ktoś zdążył zdać skończyć podbazę, przejść przez licbazę i napisać maturę.
A że w międzyczasie rozwój sprzętu zasuwał.... Oczywiście Amigi
@uhu8: Technicznie rzecz ujmując to intro w Another World jest bardziej zaawansowane, bo animowane na wektorach, Lazarus ma gotową animację robioną (więcej niż pewne) na PC. Co nie zmienia faktu, że to drugie wygląda efektowniej, a wręcz jest "mocno" inspirowane intrem Another World.
@xandra: "... pułkownik Colonel..." ( ͡°͜ʖ͡°) całkiem fajna gra była... na początku (jakoś '97) grałem na czarno-białym monitorze i gdy uruchomiłem ją jakiś czas później na telewizorze to szoku doznałem jaka ona była kolorowa :)
@xandra: Całkiem spoko, ale moim ulubionym polskim intrem jest to z "Cytadeli" które autorzy zmontowali z scenek i ujęć wygenerowanych w Lightwave 3D, nagrywanych własnoręcznie lub skopiowanych z filmów. Było to połączone z fajną wg mnie muzyczką i digitalizowaną mową która jeszcze wówczas robiła wrażenie.
@Emill: Fakt, jest kolorowa ( ͡°͜ʖ͡°) Jakoś umknął mi twój komentarz.
@meloman: Też niezłe interko ( ͡°͜ʖ͡°) Fajne animacje! Próbowałam się bawić Lightwave, ale osobny modeler i renderer mnie denerwowały, wolałam (i wolę do dziś) Cinemę 4d ;)
#amiga #thecompany #retrogaming #retrocomputing #staregry #nostalgia #gimbynieznajo
@xandra: no tylko że Another World to było w 1991, czyli w Polsce mało kto miał 386, dominacja AT/XT z grafiką EGA a 486 mieli nieliczni. W tym 1991 Another World było "zrzucające szczęki na glebę".
W 1995 sorry, inny świat, moja licbaza miała pracownię z 8-ma 486sx a co bogatsi mieli pentiumy 75 i 100.
( ͡° ͜ʖ ͡°)
Jak między Portal 2 a Wieśkiem 3.
Pamięć operacyjna: 1GB (lub 2GB dla Windows Vista)
Karta grafiki: 128 MB pamięci, Radeon X800 / GeForce 7600 / HD Graphics 2000 lub lepsza
Wiedźmin 3, minimalne wymagania: Procesor: Intel Core i5-2500K 3.3 GHz lub AMD Phenom II X4 940 3.3 GHz lub lepszy
Pamięć RAM:
4 cholernie długie lata, kiedy ekipa od Lazarusa mogła się napatrzeć na Another World, stwierdzić "o, zajebiste", potem stwierdzić po roku "a spróbujmy zrobić coś lepszego" i jeszcze mieli całe 2 lata żeby to zrobić.
W międzyczasie ktoś zdążył zdać skończyć podbazę, przejść przez licbazę i napisać maturę.
A że w międzyczasie rozwój sprzętu zasuwał....
Oczywiście Amigi
całkiem fajna gra była... na początku (jakoś '97) grałem na czarno-białym monitorze i gdy uruchomiłem ją jakiś czas później na telewizorze to szoku doznałem jaka ona była kolorowa :)
@meloman: Też niezłe interko ( ͡° ͜ʖ ͡°) Fajne animacje! Próbowałam się bawić Lightwave, ale osobny modeler i renderer mnie denerwowały, wolałam (i wolę do dziś) Cinemę 4d ;)
Komentarz usunięty przez autora