Aktywne Wpisy
Klotzmann +11
Od pewnego czasu po pracy codzinnie chodzę sobie do sklepu po piwko. Miła Pani ze sklepu już bardzo dobrze mnie rozpoznaje i od razu na ladę stawia piwko. Postanowiłem się zabawić i wysmarowałem jej dziś liścik. Ciekawe czy podejmie wyzwanie.
A oto liścik:
Witam, Na wstępie chciałbym prosić o nie przywiązywanie większej wagi do tego co pojawi się w tym tekście, gdyż jest on napisany pod wpływem najlepszego piwka w naszym mieście,
A oto liścik:
Witam, Na wstępie chciałbym prosić o nie przywiązywanie większej wagi do tego co pojawi się w tym tekście, gdyż jest on napisany pod wpływem najlepszego piwka w naszym mieście,
Ytarka +44
Kurcze, miałam iść spać ale chyba pójdę schudnąć XD
Jak miałam kilka lat i byłam bezmozgim yeti, krzyczałam coś do randomowych ludzi z balkonu i od razu się chowałam, taka byłam wyszczekana, pewna siebie i zabawna ( ͡° ͜ʖ ͡°) no identyko jak @Blackol12
Jak miałam kilka lat i byłam bezmozgim yeti, krzyczałam coś do randomowych ludzi z balkonu i od razu się chowałam, taka byłam wyszczekana, pewna siebie i zabawna ( ͡° ͜ʖ ͡°) no identyko jak @Blackol12
Toporek zrobiony z zajawki "wikingami"
2k tekstury
2,5k trisów z tego co pamiętam
https://www.artstation.com/artwork/VxL84
Modelowanie to jeden weekend, tak z 8h to max, chyba mniej. W sumie gdyby nie te paski skóry to by było z 3h
Potem malowałem ten wzór co jest na ostrzu to wyszło kilka dni po 1-2h. Chyba dwa lub trzy dni.
Tekstury ver 1 to był jeden dzień jakieś 4-5h. Ver 2 to była wczoraj i jakieś 3h poprawek drobnych i małych. Plus rednerowanie w tym czasie.
łącznie jakieś
W swoim życiu zetknąłem się z:
- blenderem
- 3Ds Maxem
- Zbrushem
- Sculptrisem
- Substance Painterem
- Marvelous designerem
- awesome/crazyBump - B2M
Zbrush choć ma nieziemsko #!$%@? interfejs i nazewnictwo (osoba nazywająca obiekty subtoolami, a toole brushami powinna spłonąć) jest nieporównywalnie lepszy niż darmowe
B2M ma dobry wizualizer i przenosi dobrze do Paintera ale brak mu kontroli awesoma. Normalki nic nie wyczyści z szumu jak AwesomeBump
Reszta
No i ma fajny edytor shaderów. Cząsteczki i fluidy są tak słabe w Blenderze? Te z Mayi IMO dają w miarę radę, pomimo, że Houdini jest na topie.
Cząsteczki są jakie są szczerze to nie mam porównania dobrego. Ogień i dym są całkiem spoko widziałem niezłe zastosowania ich. Zwłaszcza dymu.
na 2.8 będzie eevee więc Blender dostanie kolejnego plusa do gamedevu
BTW Robisz coś w temacie 3d zawodowo czy czysto hobbystycznie?
Zawodowo, gamedev
Paintera jeszcze nie miałem okazji obadać, to nie wiem czy ma w ogóle takie opcje.
Wiem że Crazy Bump działa bardzo fajnie pod tym względem, ale to z tekstur, a nie z modelu, co czasami się przydaje.
Na razie korzystam z xNormala, który jest co prawda industry standardem i działa świetnie, ale ma tak nieziemsko #!$%@? interfejs, że chętnie bym
acz opinie są tkaie, że xNormal wypala lepiej
Baardzo dobre opinie słyszałem o wypalaniu w Marmosecie
Ten plugin do uvałek, TExTools się nazywa ma też narzędzia ułatwiajace wypalanie, możesz sobie sprawdzić. Mnie wystarcza Painter
A Marmoset wygląda zajebiście, jutro w pracy będę miał o czym czytać, dzięki!
@Naxster: