Wpis z mikrobloga

@qbicone: tak myślałem. Moja teoria jest taka: zamiast sfinalizować umowę na podstawie wniosku internetowego pracownik oddziału "przeklepał" twój wniosek na nowo. Wtedy najzwyczajniej w świecie on dostaje prowizję (albo robi "cel sprzedażowy") zamiast firmy Money, która dzieli się później premią z tobą w formie bonów.

Pamiętasz może czy zawieranie umowy trwało długo, pracownik spisywał wszystko z dowodu jeszcze raz? Czy po prostu wszedłeś, powiedziałeś że już wnioskowałeś, znaleźli wniosek i szybko
@LiveSmarter, @qbicone: nie, u mnie problem jest taki, że podobno nie wykonałem płatności zgodnie z regulaminem. W jednym miesiącu użyłem na Allegro PayU (bez BLIKa) i myślałem, że tak można (w sumie można tak wnioskować z regulaminu), a dzisiaj się dowiedziałem, że nic z tego. I po premii.
@qbicone: a to przepraszam za zamieszanie :)

@Vister81: tzn? Zapłaciłeś kartą a nie BLIKiem? Czy przez "płacę z" (czyli przelew)? Zgodnie z regulaminem trzeba było wykonać płatność albo kartą albo BLIKiem - w dwóch miesiącach:

w każdym z 2 miesięcy trwania Akcji, tj. w listopadzie i w grudniu 2017 roku, Uczestnik powinien zasilić nowo otwarte Konto kwotą co najmniej 1 000 zł (słownie: tysiąc złotych) oraz wykonać co najmniej jedną
@LiveSmarter: nie nie.
Dla mnie fragment "lub przez Internet" był równoznaczny z płatnością np. przez Payu. Ale jak teraz czytam to po raz dziesiąty, to odnosi się to do fragmentu "Blikiem w sklepach [...]" :)
Ale złożyłem reklamację.