Aktywne Wpisy
wedkarzyk +12
Mirasy, problem mam i jednocześnie pytanie. Żona popsuła klapkę od szuflady w lodówce. Pękł uchwyt na którym trzyma się ta klapka. Ma ktoś jakiś pomysł jak można to SKUTECZNIE skleić? Będę wdzięczny za rady. #kiciochpyta #majsterkowanie
#programista15k #programowanie #pracait #korposwiat
Będąc na B2B zazdroszcze ludziom na UoP
Oni jutro mają wolne, a ja na b2b musze z---------ć 8h albo brać darmowy dzień wolny. Standard na b2b to nakaz pracy w polskie święta a jak chcesz to bierz darmowy urlop :/
Będąc na B2B zazdroszcze ludziom na UoP
Oni jutro mają wolne, a ja na b2b musze z---------ć 8h albo brać darmowy dzień wolny. Standard na b2b to nakaz pracy w polskie święta a jak chcesz to bierz darmowy urlop :/
fantastyczna pora na wyżalanie się, ale spróbuję.
Jestem sprzedawcą na Allegro. Złośliwi nazwą mnie "Januszem Biznesu".
Pracuję w firmie, która sprzedaje urządzenia elektroniczne. Już prawie
dwa lata jestem ciągle w kontakcie z ludźmi, którzy kupują u nas
sprzęt. Są to różni ludzie, każdy całkowicie od siebie inny.
Jest jednak jedna rzecz, która niesamowicie mnie boli.
Całkowita niewyrozumiałość, i społeczne uprzedzenia do takich ludzi jak ja.
Od kiedy tylko przypełzłem do firmy, starałem się wprowadzić
taktykę prokonsumencką. Wiecie, na wszystkie produkty normalna
gwarancja, nie jakieś 14 dni, albo 3 miesiące. Reklamacje polegają na odebraniu
sprzętu od klienta, za darmo, przez kuriera. Zawsze, ale to zawsze kładę
nacisk na to, żeby wszystko było załatwione tak jak należy, by klient nie musiał się
tułać w mailach, dzwonić miliony razy i zakładać dyskusje na Allegro.
Są jednak momenty, w których powinie się nóżka, i mamy lekkie opóźnienia.
Nie jesteśmy dużą firmą, żadnym molochem, a ludzie tak traktują każdego sprzedawcę na Allegro.
Wszystko musi być na już, jak najszybciej. Domagają się wymiany sprzętu natychmiast, jak tylko przyjdzie kurier
to od razu ma dać nowy sprzęt. Skąd możemy wiedzieć, co dostaniemy w paczce powrotnej? Czy ludzie myślą, że kurierów obchodzi co jest w paczce? Skąd możemy wiedzieć, czy ktoś czegoś nie uszkodził specjalnie,
czy nie jest to uszkodzenie mechaniczne (pomijając fakt, że w 100% i tak zawsze wszystko wymieniamy, nawet jeśli uszkodzenie faktycznie jest z winy klienta?
Dlaczego do jasnej cholery ludzie mają nas z góry na oszustów? Nawet jeżeli rozmawiamy z ludźmi szczerze,
mówimy jaki jest stan sprzętu którym się interesuje, nastawiają się negatywnie odgórnie, i zamiast choćby spróbować dogadać się po ludzku, od razu w momencie wystawiają taką negatywną opinię, że kopara mi opada?
Możesz być miły dla klienta, może kiedyś się zdarzy że wróci, może kiedyś się zdarzy że Cię komuś poleci, ale i tak to tylko "może".
Jedno czego możesz być pewien, to to, że jeżeli powinie Ci się noga to dostaniesz po mordzie. To strasznie przykre, i nie broniąc żadnych ludzi związanych z ostatnimi aferami hotelarskimi na wykopie można naprawdę dostać p-------a i rozumiecie, automatycznie zacząć wyładowywać swoje frustracje na innych ludzi. Oczywiście uważam że jest to złe, i nigdy tak nie zrobiłem, i przysięgam na własną matkę że nie zrobię.
Nikt nie stara się zrozumieć drugiego człowieka w tych czasach, nawet w momencie w którym wie, że jest okres świąteczny i przesyłki mogą się opóźniać. Nikt nie stara się zrozumieć, że coś może się przesyłce stać,
nawet jeżeli są w internecie tysiące filmików, na których kurierzy paczkami rzucają.
Mimo to dalej będę miły dla ludzi i zawsze będę się starał być jak najbardziej po ich stronie.
Proszę, żebyście plusowali ten wpis - bardzo pomożecie mi w wyleczeniu się ze zwątpienia w ludzkość,
i może znajdę tu jakieś pocieszenie, za to że ta pieprzona dobra karma nigdy nie wróciła.
Pozdrawiam cieplutko.
Jak się dacie traktować jak g...o to nie dziwcie się, że klienci sobie pozwalają.
Tak jak z przykładem dzwonienia o 3 w nocy xD Jak ktoś odbiera takie telefony to gratulacje.
(Tak, można kupić kartę sim i wsadzić do złoma za 5zł, tak, to może działać)
Większość moich zakupów często jest udana, gdyż kupuję towary o małej wartości, ale często to sprzedawca próbuje ewidentnie pozbawić $ bez powodu. Przykładem
Ale są i normalni ludzie wokół, oni wynagradzają i na nich się skupiajmy. :)
Ja od jakiegoś czasu jeśli wykryje idiotę to szybko się odcinam, a do reszty całej od początku jestem normalnym człowiekiem. I w efekcie zarysowałem facetowi zderzak,
1. Bo nawet jak ktoś nie jest cebulakiem, to tonie w morzu gówna
Przykłady można mnożyć, ale załóżmy że jestem jakimś młodym matim co to za dobre wyniki na półrocze i osiemnastkę za pasem dostał od rodziców kasę na komputer, choć ni w ząb się na tym nie zna.
Wpisuje komputer do gier i wyskakuje mu to:
http://allegro.pl/komputer-do-gier-8-rdzeni-gt1030-8gb-2tb-wi-fi-win-i6971016534.html
Już pomijając sens