Aktywne Wpisy
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +866
Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
![WielkiNos](https://wykop.pl/cdn/c3397992/WielkiNos_dTiY14auZf,q60.jpg)
WielkiNos +447
Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk porusza się szybciej niż dźwięk?
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
Pocisk z karabinu porusza się z prędkością około 1000m/s. Prędkość dźwięku to 360m/s. Czyli pocisk doleci do celu około 3 razy szybciej niż usłyszymy dźwięk wystrzału.
#trump #bekazlewactwa #militaria #usa #teoriespiskowe
![WielkiNos - Czaicie, że lewacy są tak niedouczeni, że nie ogarnęli jeszcze, że pocisk...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/34d6f1be6863ffa0edd9ed031996f5a55da004ca36b232e40b15759480b679e2,w150.jpg?author=WielkiNos&auth=d4732655a1371074ce94e51144468384)
źródło: temp_file6774865494735531012
Pobierz
Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Kubami!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=873
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Floszunio!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Lucjan Prochnica!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=870
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... KimiZ!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1571
Gratulacje!
Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.
Ponad miesiąc przerwy od Assetto Corsy zrobił swoje i prekwalifikacje rozpoczęły się kręceniem kółek tak słabych, że nie łapałem się nawet na 107% w LMP1. A potem nie wiadomo jak i skąd nagle coś pykło i... siódmy czas pod nieobecność wielu znacznie szybszych zawodników. Jeszcze wczoraj rano byłem 12, ale do końca kwalifikacji - kręciłem okrążenia do ostatnich minut, ale PB nie udało się poprawić - spadłem na miejsce 15. A Pro tym razem zostało obcięte do 13 samochodów. Nie wszyscy jednak mogli jechać i jest - awans do Pro. Zapowiada się walka o ostatnie miejsce w klasie. Potem jeszcze chwila analizy okrążeń czołówki: wszyscy używają silników elektrycznych na zupełnie innej prostej, niż ja. Ciekawe...
Wiadome było, że będę walczył o ostatnie miejsce w klasie, więc w kwalifikacjach zagrałem taktycznie. Wystartujmy z końca i patrzmy na latające LMP. I latały. Pojechałem tak zachowawczo, że kto wyleciał za tor to i tak potem mnie doganiał. Do tego pierwszy raz pojechałem na jeden stint, więc nastawiłem się na oszczędzanie opon. Na początku było trochę walki, trochę ciekawych sytuacji z GTE. Ogólnie niezłe tempo i cały czas inne LMP w zasięgu. Na prostej startowej po lewej stoi jakieś GTE, mijam pewien, że po prawej czysto... dopiero kątem oka widzę, że do ściany stało przyklejone LMP! O jak zrobiło się gorąco.
Pit stop wybił mnie z rytmu, a po wyjeździe z boxów tuż za mną było LMP Spayka, walczącego ze mną o pozycję. Podbiło mnie na krawężniku i majtnęło mną za Carousel po minięciu GTE. O nie, nie, nie. Poleciałem w barierki. Moje różowe prosie było po tym incydencie nie w sosie do tego stopnia, że wypadłem też na ostatnim zakręcie i wleciałem w fantomowe opony. To alternatywna rzeczywistość, w której nie chcecie się znaleźć. Wygrzebałem się stamtąd i od razu zjazd do pitów na naprawy. I pozostaje dojechać do mety. Stratę mam tak dużą, a tempo tak fatalne, że wyprzeda mnie Dzban, który chyba w pewnym momencie zniknął z serwera. Gdzieś tam w tle też Czax pojawia się i znika z serwera. Kilkanaście minut do końca: LMP przede mną ma 64 sekundy przewagi, 51 sekund, 9 sekund. A co to tam się narobiło? Gonimy! A jednak nie gonimy: przede mną ciasno upchany sznurek GTE, za mną dublujące LMP. Przewaga LMP przede mną zaczyna znowu rosnąć. I dojeżdżam do mety przedostatni... Uff!
Dzięki wszystkim za ściganie!
#acleague #simracin #esport #assettocorsa
preq pojechałem średnio, nie mogłem skleić jednego dobrego kółka, ale wpadło pro.
W Q pojechałem tak sobie, zwłaszcza, że mnie #!$%@?ło z serwera. Jak wróciłem miałem tak na prawdę dwie próby, ani jedna nie wyszła jak chciałem.
Start ujdzie, jedna pozycja stracona. Później niestety Miszelek stał w poprzek toru na zakręcie, zahaczyłem go, AC uznało że #!$%@?łem, przód zrąbany. Następnie przestrzeliłem hamowanie i kilka pozycji w dupsko. Ale nic, odrabiamy. #!$%@? z odrabiania, na prostej start meta się chłopaki #!$%@?, Sznikers coś na czacie głosowym powiedział w stylu "dzięki fifa", odjechałem maksymalnie od sznikersa bo go widziałem i w tym momencie pojawił się fifa, brak czasu na reakcję, auto skasowane, całe okrążenie prędkość/2 bo auto
Kwalifikacje świetnie, 6 miejsce to jak na mnie świetny wynik. Na starcie 2 miejsca do przodu i już byłem czwarty. Adrenalina była, tętno pewnie ze 200 ;) No ale na wyjeździe z czwartego zakrętu wjechałem na tarki, obróciło mnie bokiem do toru jazdy no i zainicjowałem największy karambol w wyścigu AM (przepraszam chłopaki). Szkoda tylko że mimo żółtych flag znów była powtórka ze Spa na Old WEKu :/
Dobra, stało się, jedziemy dalej. Wracam jakoś na końcu (żegnaj czołówko) i zaczynamy odrabianie. Auto uszkodzone, sterowanie dziwne, delta w cały świat, ale nie mogłem zjechać do pitów bo to ekstra postój by był. Tak więc toczyłem się w okolicach 12-tego miejsca jak dookoła ludzie zwiedzali pobocza czy wychodzili z serwera i jeszcze przed połową zmuszony byłem jednak zjechać do pitów. Sam postój trwał wieczność i wylądowałem za
źródło: comment_T3AdWxX4el3Pg0v36XpT7iRXZPi3wSOs.jpg
PobierzDlatego do tego wyścigu postanowiłem się przygotować inaczej. W preQ jeździłem i na Softach i na Mediumach oraz z pełnym bakiem. To oczywiście było za mało, więc postanowiłem (wiem, że doświadczeni mogą się teraz śmiać :) jeździć symulacje na singlu z GTE i LMP i to takie długie. Z wyścigu na wyścig zwiększałem poziom AI do 100% oraz pogarszałem grip. Chciałem tez zobaczyć jak samochód będzie zachowywał się na zdartych oponach no i poskutkowało. W miare ogarnałem samochód i miejsca do wyprzedzania GTE, nauczyłem się trzymać wewnętrzną i zewnętrzną (tyle o ile).
A teraz do do
Mój pierwszy wyścig bez spina w pierwszej minucie xD i byłem w stanie nawiązać jakąkolwiek walkę z resztą LMP.
Tylko jeden kontakt, przepraszam @Elmoro_ że się od ciebie odbiłem na T5, ale jechaliście z rentonem jak ślimaki :p
Pierwsza pozycja dzięki strategicznemu wykorzystaniu GTE ( ͡° ͜
Komentarz usunięty przez autora
I tak było, poślizgów i kontaktów co niemiara. Niemniej było bardzo dużo rywalizacji między zawodnikami. Ogólnie bomba, szkoda tylko że aż tylu odpadło :C