Uwaga rozpoczynamy oficjalne zapisy do Retro WEK by Motorsport Capsule ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Aby zapisać się: - Wchodzisz na https://acleague.com.pl/ - Klikasz w panel kierowcy, następnie logowanie steam oraz potwierdzenie znajomości regulaminu i innych RODO - Wypełniasz formularz zgłoszeniowy
Uwaga rozpoczynamy oficjalne zapisy do MOTORSPORT CAPSULE F4 Grand Prix ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- Przed decyzją o dołączeniu zapoznaj się z regulaminem na http://regulamin.acleague.com.pl
@ACLeague: wylądowałem w oponach na Q, bylo jeszcze mnostwo czasu, chciałem doczłapac do pit i się naprawić, ale błąd toru więc po 15s siłowania zrobiłem back to pits, wnoszę o zniesienie kary.
#simracing #acleague #assettocorsa #amateursclub Mniej i bardziej doświadczonych kierowców, tych którzy chcą zacząć ścigać się online, nauczyć zasad panujących na torze i fair play oraz tych, którzy po prostu lubią się pościgać w dobrej atmosferze zapraszam na 5-ty sezon Amateurs Club na Simrace.pl
Wyścigi są w każdy wtorek o 21:00 (start Quali), najpierw 2x 20 minut, a tydzień później 1x 45 minut z Pit Stopem na tym samym torze. Do drugiego wyścigu odwrócony cały grid z 1-szego, więc wszyscy mają co robić ;) Jedziemy na tym samym PLP co AC League, więc nie trzeba się bawić w instalację i przełączanie. Jeśli jeździcie w ACL to trzeba tylko doinstalować layouty Simrace, bo zgodnie z wolą narodu jedziemy na Simrace surface. Więcej info znajdziecie na forum Simrace.pl:
@CloudTemplar_: ja kupiłem 2 lata temu fotel kubełkowy z całym dostosowywalnym stelarzem (robiony na zamówienie) + Logitech G27 za 1500zł na allegro (ktoś zrobił taki prezent dziecku i dziecko po 10 dniach podziękowało.
ASSETTO CORSA GT3 PRO UNIVERSE ONLINE MASTER SERIES POWERED BY WYKOP.PL v2.0
- Zapisy: start 5 luty 2018r. - Start sezonu (prekwalifikacji): 12 luty 2018 roku. - Koniec sezonu (ostatni wyścig): 07 czerwca 2018 roku. - Siedem eliminacji, do wyboru dziewięć samochodów klasy GT3.
Za nami szósta i przedostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, największej ligi simracingowej w Polsce! Dzisiaj wybraliśmy się do USA i stanu Wisconsin, w którym położona jest działająca od połowy lat pięćdziesiątych nitka Road America.
@Plupi: Był to mój 4 wyścig w WEK (LMP), online zacząłem się ścigać dopiero od TT Cup dzięki Yelenowi. Bardzo się wkręciłem, myśłałem ze jestem niezły, ale AcLeague szybko zweryfikowało moje zdolności. 3 pierwsze wyścigi w LMP pokazały jak bardzo hotlapowanie nic nie daje, nagle zmienia się grip, opony na medium i nie wiem co się dzieje. To jedno, a drugie, że w LMP trzeba się nieźle namęczyć aby bezpiecznie wyprzedzać GTE. Tutaj pojawiają się kolejnę błędy. Jako, że serwery do preQ są oddzielne to nigdy nie ma okazji zobaczyć w rzeczywistości na torze gdzie są najlepsze i najbezpieczniejsze miejsca gdzie można wyprzedzić GTE. Wiadomo, że PROsi to ogarniają bez problemu, ale taki żuczek jak ja niekoniecznie.
Dlatego do tego wyścigu postanowiłem się przygotować inaczej. W preQ jeździłem i na Softach i na Mediumach oraz z pełnym bakiem. To oczywiście było za mało, więc postanowiłem (wiem, że doświadczeni mogą się teraz śmiać :) jeździć symulacje na singlu z GTE i LMP i to takie długie. Z wyścigu na wyścig zwiększałem poziom AI do 100% oraz pogarszałem grip. Chciałem tez zobaczyć jak samochód będzie zachowywał się na zdartych oponach no i poskutkowało. W miare ogarnałem samochód i miejsca do wyprzedzania GTE, nauczyłem się trzymać wewnętrzną i zewnętrzną (tyle o ile).
@ACLeague: Jako niedoświadczony jeszcze kierowca w karach, pierwszy raz miałem kare przejechania przez pit. Nie mając wiedzy stwierdziłem ze skoro juz przejezdzam to zmienię tez opony - myślałem, że to równoznaczne. Jak się okazało stracker pokazał, że zignorowałem karę. Przejechałem też w kolejnym okrążeniu więc, a potem znowu dostałem karę i przejechałem już od razu. Finalnie byłem w PIT 3x :) Proszę o rozważenie unieważnienia DQ. Dziękuję
Za nami czwarta z sześciu rund dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, który rozrósł się niedawno o nocny wyścig w Bahrajnie, który zakończy mistrzostwa w lutym. Dzisiaj ścigaliśmy się na słynnej, włoskiej świątyni prędkości - pętli Monza, która od lat słynie jako najszybszy tor w kalendarzu Formuły 1 (Hamilton w tym roku uzyskał w całym wyścigu średnią prędkość 243,6 km/h).
@Plupi: U mnie matematyka zaszwankowała i za wcześnie zjechałem na zmianę opon, 20 min do końca wyścigu a ja już mam zjechane opony. Widzę Ciebie z tyłu i myślę, no nie - dojadę bo będę znowu ostatnim LMP :) ostatnie 2 okrążenia a tu kara i pitlane, na szczęście przejazd przez pity był też przejazdem przez metę i 7 miejsce.
@drfugaz Bardzo Cię przepraszam za to hamowanie - zwyczajnie się zagapiłem i nie ogarnąłem miejsca hamowania i poszły heble.
@wydraX : Sorki za lekkie wjechanie w tył, ale jak pamietasz wyprzedzałeś GTE i obaj zahamowaliście, nie miałem gdzie uciec, mam nadzieje, że póżniejsze
Wśród niektórych kierowców LMP1 sezonu WEK #acleague pojawił się strach, że nie dadzą rady wykręcić wymaganego 104% czasu, i tym samym nie otrzymają kwalifikacji do wyścigu. Postanowiliśmy nieco zmodyfikować tą zasadę:
104% będzie zaokrąglane do pełnych sekund w górę a ostateczny czas kwalifikacyjny zostanie podany i zamrożony w każda niedzielę przed wyścigiem.
Przykładowo dla wyścigu R0 wymagany czas to 01:43.132 a po zaokrągleniu 01:44.000 i to jest ostateczny próg na tą chwilę. Ostatnia aktualizacja czasu nastąpi w niedzielę tj. 8 października, od tego momentu próg kwalifikacyjny nie ulegnie zmianie (nawet w przypadku gdy TOP3 poprawi swoje czasy).
Serwery uruchomione (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡