Aktywne Wpisy
![Salido](https://wykop.pl/cdn/c3397992/Salido_k44H8zwwFT,q60.jpg)
Salido +252
Minął 24. (z 73) dzień wakacji.
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 5 wypadków śmiertelnych w których zginęło 5 osób.
132 wypadki drogowe ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
139 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 5 wypadków śmiertelnych w których zginęło 5 osób.
132 wypadki drogowe ze skutkiem śmiertelnym od początku wakacji.
139 ofiar śmiertelnych w wypadkach drogowych od początku wakacj
![Salido - Minął 24. (z 73) dzień wakacji.
W ciągu ostatniej doby miało miejsce 5 wyp...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2357f2fbe197efbf6242e76d7e4fe44e583e6c7574d651e8a86b4b3025396719,w150.gif)
źródło: 1-411243-36
Pobierz
Kam_sekwaw +1531
Wołam plusujących poniższych treści:
https://wykop.pl/wpis/77017987/plusujacych-zawolam-za-dwa-tygodnie-jak-dostane-od
Pulsujących zawołam do 31 lipca. ( ͡° ͜ʖ ͡°
https://wykop.pl/wpis/77017987/plusujacych-zawolam-za-dwa-tygodnie-jak-dostane-od
Pulsujących zawołam do 31 lipca. ( ͡° ͜ʖ ͡°
![Kamsekwaw - Wołam plusujących poniższych treści:
https://wykop.pl/wpis/77017987/plusu...](https://wykop.pl/cdn/c3201142/2f8880590dbb93187ce04a71a4828d7d1024da98f38f506959001f175af0e8e3,w150.png)
źródło: 1000010897
Pobierz
Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Kubami!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=873
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Floszunio!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Lucjan Prochnica!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=870
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... KimiZ!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1571
Gratulacje!
Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.
Ponad miesiąc przerwy od Assetto Corsy zrobił swoje i prekwalifikacje rozpoczęły się kręceniem kółek tak słabych, że nie łapałem się nawet na 107% w LMP1. A potem nie wiadomo jak i skąd nagle coś pykło i... siódmy czas pod nieobecność wielu znacznie szybszych zawodników. Jeszcze wczoraj rano byłem 12, ale do końca kwalifikacji - kręciłem okrążenia do ostatnich minut, ale PB nie udało się poprawić - spadłem na miejsce 15. A Pro tym razem zostało obcięte do 13 samochodów. Nie wszyscy jednak mogli jechać i jest - awans do Pro. Zapowiada się walka o ostatnie miejsce w klasie. Potem jeszcze chwila analizy okrążeń czołówki: wszyscy używają silników elektrycznych na zupełnie innej prostej, niż ja. Ciekawe...
Wiadome było, że będę walczył o ostatnie miejsce w klasie, więc w kwalifikacjach zagrałem taktycznie. Wystartujmy z końca i patrzmy na latające LMP. I latały. Pojechałem tak zachowawczo, że kto wyleciał za tor to i tak potem mnie doganiał. Do tego pierwszy raz pojechałem na jeden stint, więc nastawiłem się na oszczędzanie opon. Na początku było trochę walki, trochę ciekawych sytuacji z GTE. Ogólnie niezłe tempo i cały czas inne LMP w zasięgu. Na prostej startowej po lewej stoi jakieś GTE, mijam pewien, że po prawej czysto... dopiero kątem oka widzę, że do ściany stało przyklejone LMP! O jak zrobiło się gorąco.
Pit stop wybił mnie z rytmu, a po wyjeździe z boxów tuż za mną było LMP Spayka, walczącego ze mną o pozycję. Podbiło mnie na krawężniku i majtnęło mną za Carousel po minięciu GTE. O nie, nie, nie. Poleciałem w barierki. Moje różowe prosie było po tym incydencie nie w sosie do tego stopnia, że wypadłem też na ostatnim zakręcie i wleciałem w fantomowe opony. To alternatywna rzeczywistość, w której nie chcecie się znaleźć. Wygrzebałem się stamtąd i od razu zjazd do pitów na naprawy. I pozostaje dojechać do mety. Stratę mam tak dużą, a tempo tak fatalne, że wyprzeda mnie Dzban, który chyba w pewnym momencie zniknął z serwera. Gdzieś tam w tle też Czax pojawia się i znika z serwera. Kilkanaście minut do końca: LMP przede mną ma 64 sekundy przewagi, 51 sekund, 9 sekund. A co to tam się narobiło? Gonimy! A jednak nie gonimy: przede mną ciasno upchany sznurek GTE, za mną dublujące LMP. Przewaga LMP przede mną zaczyna znowu rosnąć. I dojeżdżam do mety przedostatni... Uff!
Dzięki wszystkim za ściganie!
#acleague #simracin #esport #assettocorsa
czas wyścigu 77:51:624 mój a cryptonea 77:51:634
tak mała różnica coś niesamowitego :)
źródło: comment_PwK86XEx5ltziSu4DIbLUnt96ZmZPFhn.jpg
PobierzWyścig no i T1 jak zwykle... Jedyne wyścigi ligowe, z których wyszedłem cało z T1 to był R5(bo w PRO?) i R3(też PRO) w którym startowałem sam, po awarii neta. RA oczywiście podtrzymała tę "tradycję". Nie wiem ki czort, ale zawsze muszę oberwać na początku wyścigu i to najczęściej dwa razy, lądując na koniec stawki. :((( Tym razem w T1 omijając kolizję @IDKrzych i @Sim-R dostałem strzała od @Bober3k, wykonałem ober3k i spadłem na ostatnie+2.
https://youtu.be/YaQj7wFGqWE
Następna wtopa - niewyhamowuję przed kręcącym się po torze Hazzy i lekko w niego uderzam, ale jadę dalej, dogania mnie @Sim-R i będąc na zewnętrznej schodzi do apexu, mimo że ma mnie nadal obok. Nosz... i znowu wypad w trawę.
https://youtu.be/R7YzJossr3w
No nic, dalej jadę już zgodnie z założeniami, MEDy mają kiepskie ciśnienie, praktycznie nigdzie nie chcą się dogrzać, bak pełny, fura generalnie mocno się ślizga, ale przynajmniej jadę w miarę stabilnie i o dziwo po trochu odrabiam straty. W sumie większość pozycji zdobywam w wyniku błędu przeciwników, więc dobrze o tyle, że nie tracę cennych sekund na walkę, a potem na obronę po walce, nie zużywam opon, etc. Na 15tym okrążeniu na T4 doganiam po wewnętrznej swego oprawcę z T1, @Bober3k, atakując od wewnętrznej w T4, który na wyjściu pozdrawia mnie kontrolnym puknięciem w to samo miejsce co wcześniej. Spoko xD. Jedziemy dalej bok w bok przez T5, potem T6 i dopiero na T7, mając wewnętrzną, udaje
@Yelon : Yelon, co się działo tu: https://youtu.be/kWHBWgyaw-0#t=16m54s i tu: https://youtu.be/kWHBWgyaw-0#t=27m32s ?
(w pierwszym musiał bym jechać na lewym zakręcie prosto na trawę i w
Zbierałeś się, a ja miałem dużo większą prędkość i nawet miałem przez chwilę overlapa jechałem zwyczajnie swoim tempem i nitką, a Ty tak troszkę na małego ;) Pomijam już fakt, że nawet nie spróbowałeś się składać do zakrętu tylko gaz w podłogę i prosto w drzwi kierowcy :P
https://gfycat.com/WebbedConstantHarrierhawk
http://oi65.tinypic.com/23tnnrr.jpg
Jakkolwiek tłumaczyć się rozpedzaniem, to Ty wyprzedzasz i ani przez chwilę nie zakończyłeś manewru - w momencie skrętu kierownicą nadal nie masz miejsca z boku, więc na wejściu w zakręt powinieneś pozostać na swojej połowie toru