Wpis z mikrobloga

Za nami szósta i przedostatnia runda dziewiątego sezonu ACLeague, Wykop Endurance Kompetyszyn, największej ligi simracingowej w Polsce! Dzisiaj wybraliśmy się do USA i stanu Wisconsin, w którym położona jest działająca od połowy lat pięćdziesiątych nitka Road America.

Wyścig w grupie LMP Pro wygrał... Kubami!
Wyścig w grupie GTE Pro wygrał... MrKubool!
http://managerdc7.rackservice.org:50915/sessiondetails?sessionid=873
Wyścig w grupie LMP Semipro wygrał... Floszunio!
Wyścig w grupie GTE Semipro wygrał... Lucjan Prochnica!
http://managerdc7.rackservice.org:50175/sessiondetails?sessionid=870
Wyścig w grupie GTE Am wygrał... KimiZ!
http://managerdc7.rackservice.org:50456/sessiondetails?sessionid=1571
Gratulacje!

Jak Wasze wrażenia? Powyżej tradycyjnie kilka słów ode mnie.

Ponad miesiąc przerwy od Assetto Corsy zrobił swoje i prekwalifikacje rozpoczęły się kręceniem kółek tak słabych, że nie łapałem się nawet na 107% w LMP1. A potem nie wiadomo jak i skąd nagle coś pykło i... siódmy czas pod nieobecność wielu znacznie szybszych zawodników. Jeszcze wczoraj rano byłem 12, ale do końca kwalifikacji - kręciłem okrążenia do ostatnich minut, ale PB nie udało się poprawić - spadłem na miejsce 15. A Pro tym razem zostało obcięte do 13 samochodów. Nie wszyscy jednak mogli jechać i jest - awans do Pro. Zapowiada się walka o ostatnie miejsce w klasie. Potem jeszcze chwila analizy okrążeń czołówki: wszyscy używają silników elektrycznych na zupełnie innej prostej, niż ja. Ciekawe...

Wiadome było, że będę walczył o ostatnie miejsce w klasie, więc w kwalifikacjach zagrałem taktycznie. Wystartujmy z końca i patrzmy na latające LMP. I latały. Pojechałem tak zachowawczo, że kto wyleciał za tor to i tak potem mnie doganiał. Do tego pierwszy raz pojechałem na jeden stint, więc nastawiłem się na oszczędzanie opon. Na początku było trochę walki, trochę ciekawych sytuacji z GTE. Ogólnie niezłe tempo i cały czas inne LMP w zasięgu. Na prostej startowej po lewej stoi jakieś GTE, mijam pewien, że po prawej czysto... dopiero kątem oka widzę, że do ściany stało przyklejone LMP! O jak zrobiło się gorąco.

Pit stop wybił mnie z rytmu, a po wyjeździe z boxów tuż za mną było LMP Spayka, walczącego ze mną o pozycję. Podbiło mnie na krawężniku i majtnęło mną za Carousel po minięciu GTE. O nie, nie, nie. Poleciałem w barierki. Moje różowe prosie było po tym incydencie nie w sosie do tego stopnia, że wypadłem też na ostatnim zakręcie i wleciałem w fantomowe opony. To alternatywna rzeczywistość, w której nie chcecie się znaleźć. Wygrzebałem się stamtąd i od razu zjazd do pitów na naprawy. I pozostaje dojechać do mety. Stratę mam tak dużą, a tempo tak fatalne, że wyprzeda mnie Dzban, który chyba w pewnym momencie zniknął z serwera. Gdzieś tam w tle też Czax pojawia się i znika z serwera. Kilkanaście minut do końca: LMP przede mną ma 64 sekundy przewagi, 51 sekund, 9 sekund. A co to tam się narobiło? Gonimy! A jednak nie gonimy: przede mną ciasno upchany sznurek GTE, za mną dublujące LMP. Przewaga LMP przede mną zaczyna znowu rosnąć. I dojeżdżam do mety przedostatni... Uff!

Dzięki wszystkim za ściganie!

#acleague #simracin #esport #assettocorsa
  • 34
@Plupi:
preq pojechałem średnio, nie mogłem skleić jednego dobrego kółka, ale wpadło pro.

W Q pojechałem tak sobie, zwłaszcza, że mnie #!$%@?ło z serwera. Jak wróciłem miałem tak na prawdę dwie próby, ani jedna nie wyszła jak chciałem.

Start ujdzie, jedna pozycja stracona. Później niestety Miszelek stał w poprzek toru na zakręcie, zahaczyłem go, AC uznało że #!$%@?łem, przód zrąbany. Następnie przestrzeliłem hamowanie i kilka pozycji w dupsko. Ale nic, odrabiamy.
Semi Pro: Tor poznawałem podczas prekwalifikacji. Udało się nawet ciekawy czas uzyskać. W dniu wyścigu niestety kiepskie samopoczycie po całym dniu i mało snu dawało we znaki. Godzinę przed kwalifikacjami okazało się, ze tor nowy. Po pobraniu nowe reklamy i brakowalo oryginalnych sladow na torze, wiec punkty odniesienia musialem na nowo szukac. Sprawdziłem jeszcze paliwo i opony mediumy - niestety w ogole mi na nich nie szło, więc postanowienie jechania na 2
@Plupi: 2 podium w acleague, biore w ciemno. Celem byl start z jak najmniejszymi stratami (Nie wiem czy to problem ze mna czy BMW ma koszmarne starty) i spokojnie dojechac i znalezc sie w TOP10 zeby solidnie przypunktowac. Przez chwile jazda za elmo a potem mi zniknal i spokojnie dowiozlem podium w GTE. Najnudniejszy moj wyscig ale najwazniejsze sa punkty.
@Plupi: Niestety zepsułem wyścig na własne życzenie, ale po kolei.

Kwalifikacje świetnie, 6 miejsce to jak na mnie świetny wynik. Na starcie 2 miejsca do przodu i już byłem czwarty. Adrenalina była, tętno pewnie ze 200 ;) No ale na wyjeździe z czwartego zakrętu wjechałem na tarki, obróciło mnie bokiem do toru jazdy no i zainicjowałem największy karambol w wyścigu AM (przepraszam chłopaki). Szkoda tylko że mimo żółtych flag znów była
Mokrysedes - @Plupi: Niestety zepsułem wyścig na własne życzenie, ale po kolei.

Kw...

źródło: comment_T3AdWxX4el3Pg0v36XpT7iRXZPi3wSOs.jpg

Pobierz
@Plupi: Mój najlepszy wyścig w sezonie, a co za tym idzie w całej karierze. W kwalfikacjach 6 miejsce choć był apetyt na więcej. Całkiem dobry start i awans o 2 pozycje kosztem Luki i Miszelka. Na kolejnym okrążeniu minąłem na milimetry tańczącego na torze dj_Saska co dało mi awans na 3 pozycję. Następnym celem był samFTW którego wyprzedziłem już na nastepnym okrążeniu po jego uślizgu na przedostatnim zakręcie. Powoli się rozkręcałem,
@Plupi: Był to mój 4 wyścig w WEK (LMP), online zacząłem się ścigać dopiero od TT Cup dzięki Yelenowi. Bardzo się wkręciłem, myśłałem ze jestem niezły, ale AcLeague szybko zweryfikowało moje zdolności. 3 pierwsze wyścigi w LMP pokazały jak bardzo hotlapowanie nic nie daje, nagle zmienia się grip, opony na medium i nie wiem co się dzieje. To jedno, a drugie, że w LMP trzeba się nieźle namęczyć aby bezpiecznie wyprzedzać
@Plupi kraksa z @prorok1394(chyba nawet z mojej winy bo się wpychalem jak głupi ) na ostatnim zakręcie i spin po którym dostałem strzał w dupe od nie wiem kogo po którym miałem uszkodzony spojler, miałem problem by zapanować nad tyłem, zjechałem do pitu zmieniłem opony zatankowalem, ale auta nie naprawiłem (), drugi pit naprawa, po tym trzeci pit-odbycie kary i już jechałem spokojnie w okolicach 23 miejsca
@Plupi: dla mnie najciekawszy wek. Tor poznałem 3dni przed wyścigiem ale bardzo mi podszedł. Na wyścig wbijam 3min przed startem. Nie walczę już o punkty wiec ruszyłem sobie z ostatniej pozycji, dosyć szybko udało mi się wyprzedzić ogon i minąć kilku na trawie. Niestety na 3lapie @Miszelek przed moja maska ma kontakt z innym zawodnikiem, stawia go bokiem a ja niestety trafiam w jego drzwi. Aero z przodu na czerwono i
@Plupi: jak Pan czaxx, bardzo przyjemny tor. Dość szybko się z nim oswoiłem, nawet 104% w miarę łatwo było wykręcić xD

Mój pierwszy wyścig bez spina w pierwszej minucie xD i byłem w stanie nawiązać jakąkolwiek walkę z resztą LMP.
Tylko jeden kontakt, przepraszam @Elmoro_ że się od ciebie odbiłem na T5, ale jechaliście z rentonem jak ślimaki :p

Pierwsza pozycja dzięki strategicznemu wykorzystaniu GTE ( ͡° ͜ʖ ͡
@Plupi: Z simracingiem mam styczność od bardzo bardzo niedawna, a jako że był to mój pierwszy wyścig w AC League, to przygoda była niesamowita! Rzutem na taśmę załapałem się do serwera AM. Tam z 17 osób w kwalifikacjach wykręciłem zaledwie 15. czas - trochę zjadał mnie stres i nie przejechałem dosłownie żadnego zadowalającego okrążenia. Ale nic to, i tak nie nastawiam się na sukces (byleby tylko dojechać do mety!), więc liczy
@Plupi: tak jak z @fullje się spodziewaliśmy, będzie dużo wyjazdów poza tor. Problemem był brak miejsca na błędy, to nie paul ryszard, gdzie wyjedziesz i wracasz zaraz. Dodatkowa wydawało mi się że trawa jest gorsza niż na innych torach.

I tak było, poślizgów i kontaktów co niemiara. Niemniej było bardzo dużo rywalizacji między zawodnikami. Ogólnie bomba, szkoda tylko że aż tylu odpadło :C
@Plupi: Moj najlepszy wyscig w dwoch sezonach AC. Ostatecznie 11 miejsce po mega dzwonie w samej koncowce przez co spadlem z 8 czy 9 miejsca i ostatnie kilka minut jechalem z kierownica skrecona o 45stopni by w ogole jechac prosto :) Udalo sie dowiezc z czego jestem niezmiernie zadowolony. Ale ponad 70 minut czystej jazdy bez bledow i ostrzezen to tez sukces. Tor bardzo mi spasowal, mimo ze nigdy wczesniej nie
@Plupi: W końcu udało się awansować do PRO. Na Silverstone zabrakło kilka tysięcznych, na SPA kilka setnych. Toru nie znałem, ale był ostatnio na SRS i miałem go w kolekcji. Na początku słabo mi się jeździło ucząc się toru, ale troszkę Beatkę zmotywowałem, smyrając ją tu i ówdzie i poszliśmy na kompromis - udało się powtarzalnie kręcić czasy w preQ na poziomie 2:05 i zameldować się ostatecznie w TOP10 preQ z