@agent_resistance: Jak jedziesz trasę typu Sapporo - Kioto via Tokio to może warto, ale przez te 2-3 godzinki jazdy z Tokio gdziekolowiek to nawet nie zdążysz się zmęczyć podróżą
@agent_resistance: Przecież w drugiej klasie jest tyle miejsca, że nawet 2 metrowy koszykarz będzie zadowolony. Jak dla mnie dopłata za Green Car nie ma w ogóle sensu. Ale to moje prywatne zdanie :)
@Hake: ale ta cena, ktora podales, to w euro, wiec wychodzi drozej ;) @AvantaR @agent_resistance @Swojegonieznacie: dla osoby przyzwyczajonej do "standardu" polskich kolei (ofc mowie o starych skladach) prog wytrzymalosci jest bardzo duzy - zgaduje, ze zdecydowanie o wiele za duzy niz by wskazywala potrzeba w japonskiej 2 klasie :D
@Malthan porównując zdjęcia i różnice między klasami to dla własnej wygody. Więcej miejsca na bagaż, nogi. Jak chcesz to odwracasz fotele o 90 lub 180 stopni i albo patrzysz przez okno albo gadasz że znajomymi siedzacymii za Toba.
@agent_resistance: miejsca na nogi ani bagaże mi nigdy w zwykłej klasie nie brakowało, jeżdżę z żoną więc odwracać się za siebię nie mam po co, to spokojnie zostanę przy tańszej opcji. Ale cieszę się że wreszcie spotkałem kogoś, kto się na green car zdecydował.
Świeżutki JR Pass kupiony za 859 zł, ktoś zejdzie niżej? ( ͡° ͜ʖ ͡°) #teamrevolut
źródło: comment_2TucqOkwKdo39OWclXnR93Vhi0MjkP1L.jpg
Pobierz@AvantaR
Spoko panowie. :)
@AvantaR @agent_resistance @Swojegonieznacie: dla osoby przyzwyczajonej do "standardu" polskich kolei (ofc mowie o starych skladach) prog wytrzymalosci jest bardzo duzy - zgaduje, ze zdecydowanie o wiele za duzy niz by wskazywala potrzeba w japonskiej 2 klasie :D
My byliśmy bardzo zadowoleni. Możliwe że klasa niższa też byśmy się zadowolili