Aktywne Wpisy
KsiezniczkaDunia +44
Jestem bardzo podekscytowana by poinformować, że już jutro po raz pierwszy w Polsce będziemy głosić antynatalizm na ulicach Wrocławia! Wzorujemy się na aktywizmie międzynarodowej grupy Stop having kids.
#antynatalizm
#antynatalizm
Phantom-Zero +4
#gotowanie Co robicie z mięsem od rosołu? Nie lubie go a mieszkam sam. Macie jakieś patenty żeby go nie zmarnować?
Szukam czegos gdzie jest chociaz szczatkowa fabula, najlepiej mocno rozwinieta/ciekawa/poruszajaca interesujace tematy albo jakies ciekawe rozwiazania, ktore sa innowacyjne (gram od lat wiec pamietam chociazby ten 'wow' faktor, ktory robil pierwszy Max Payne) na swoj sposob. Raczej kierunek bardziej strzelankowo-skradankowy (instaluje wlasnie Dishonored 2, jako ze jedynka jakos smigala na starym lapku i byla swietna, Deus Ex: HR byl fantastyczny ale MD mi nie podszedl bo jakis taki strasznie konsolowy jest i wrecz jakby turowy ze swoja mechanika chowania sie za oslonami). Witcher 3 to kompletnie nie moj gatunek ale biorac pod uwage hype wokol tej gry jestem sklonny sprobowac ale nie tknalem w ogole poprzednich czesci ani tworczosci Sapkowskiego (ale to w sumie oparte o gre jest nie? ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)). Ogolnie jakiekolwiek dobre tytuly z ostatnich 4-5 lat beda OK, przejrze sobie je jutro na spokojnie i cos zapewne zakupie. Wymagania sprzetowe raczej bez znaczenia bo sprzet powinien odpalic wszystko obecnie dostepne na rynku, niekoniecznie w 4K i ultra hiper detalach ale wychowany na Amidze 500 mam troche inne spojrzenie na grafike i nie jest mi ultra 4K do szczescia potrzebne. Pomozecie?
Poza tym dwa ostatnie Tomb raidery sa fajne.
Logiczna Turing test (cos jak portal).
Przygodowek mase moge polecic ale nie bede wymieniac bo nie wiem czy lubisz.
Mafia 3 calkiem fajna po