Wpis z mikrobloga

Cześć kumple i kumpelki!
Szukam jakiegoś programu, którym mógłbym archiwizować dokumenty. Głównie fv, najlepiej darmowy. Chodzi tu o archiwizowanie fv na budowę.
Widzi mi się to w ten sposób, że opisuję dokument skanuję do programu, a później wpisuję podstawowe dane ręcznie (nazwa firmy, opis, koszt i miesiąc), tak żebym mógł później po haśle znaleźć dokument i żeby od razu wyświetlił mi się skan. Do tej pory używam excela i mam skany w katalogach. Zaczyna to być trochę męczące, gdy jest ich tak dużo jak teraz.
Jakieś pomysły? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
#praca #pytanie #budownictwo #faktury #pracbaza
  • 4
OCR? Możesz przybliżyć? Jestem kierownikiem na budowie fv tylko przyjmuje, ale opisać i tak muszę ręcznie zawsze i przepisać dekret.