Oto bardzo rzadki, plusowany komentarz mBanku. Zaplusuj go w ciągu 10 sekund albo Twoja agencja marketingowa nigdy nie odniesie sukcesu #heheszki #gownowpis
@sing, udział nasz w WOŚP nie ma kompletnie żadnego wpływu na wysokośc prowizji i opłat dla klientów :) WOŚP sponsorujemy z własnych środków. Pozdrawiamy, Zespół mBanku
@ZespolmBanku: Może taka mała rada, ludzie chcą rozmawiać z ludźmi nie z automatem. A takie pozdrowienia z automatu, to ani nie profesjonalne a pokazuje tylko tyle, że nie masz swojego rozumu.
Napisał bym okradli mi konto, co robić? To byś odpisał byś na pewno. Sprawdzamy to, prosimy o
@ZespolmBanku szczerze, to się bardzo powtarzacie, przez co pozdrowienie stało się mało znaczące. Takie kopiuj-wklej. To jest moje zdanie, nie jestem ekspertem od PR
@Nicescroll: ale w obsludze klienta licza sie wlasnie procesy, zimne formulki i zero odstepstw. Ktos wymysla te formuly, zatwierdza, testuje. Osoba z call center ma nie myslec sama tylko schematami. Jak chcesz zbudowac wizerunek firmy, jezeli dasz pracownikom call center mozliwosc decydowania o tym co przeczyta klient? Trafi sie ktos gorszy z polskiego i edzie oszczedny w slowach. Przyjdzie do pracy pisarz hobbysta i bedzie trzepal elaboraty. W dzialach call
@Nicescroll, w każdej sytuacji w jakiej zwraca się do nas klient odnosimy sie do jego tematu w sposób indywidualny. Jeśli są jakieś czynnośc jakie należy wykonać od razu, to o nich piszemy. Nigdy nie zostawiamy klientów samych sobie ze swoimi problemami. Przykro nam, jeśli odnosisz inne wrażenie. Pozdrawiamy, Zespół mBanku
@bacanahali: Ale nie chodzi mi o rozmowę jak z kolegą a okazanie zrozumienia, umiejętność wczucia się w sytuację. Takie zimnie podejście mnie odstrasza, bo czuje się olany.
@Nicescroll: do obslugi tego konta mbanku przydalaby sie osoba, ktora czuje media spolecznosciowe. Narazie to jest dno. Z najwyzszymi wyrazami uznania, Luka
@Nicescroll: ja rozumiem, ale kazdy pracownik call center podchodzilby z innymi emocjami i co innego by napisal, a to jest niedopuszczalne. Jak pojdzie sprawa level wyzej to masz juz blizsza relacje z jakims managerem i tam zazwyczaj nie ma formulek wiec czulbys sie pewnie dopieszczony.
#heheszki #gownowpis
@Corrny: A mogli zrobić #rozdajo kubka wartego 3 złote
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Napisał bym okradli mi konto, co robić?
To byś odpisał byś na pewno.
Sprawdzamy to, prosimy o
To jest moje zdanie, nie jestem ekspertem od PR
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
Z najwyzszymi wyrazami uznania,
Luka
Komentarz usunięty przez autora