Wpis z mikrobloga

Marcin 21 Warszawa

Zgłoszenie nr 83 z dnia 2018-01-14 22:58:57

Imię: Marcin
Wiek: 21
Miejscowość: Warszawa
Kim jestem?
Jestem zaocznym studentem dosyć ścisłego kierunku, aktualnie pracuję zdalnie, ale intensywnie odwiedzam Warszawskie korporacje, bo praca w domu nigdy nie była tego czego szukałem, choć jest we mnie trochę z introwertyka :)Nie wyobrażam sobie dnia bez porannej kawy, eksperymentowałem już z wieloma sposobami parzenia, nawet jako substytut przez chwilę piłem yerba matę, ale zostałem przy zwykłym espresso. Także kawiarnia jest dla mnie idealnym miejscem do spotkań, czy po prostu wyjść, choć oczywiście ile można pić kawę? :)
Jest też sporo we mnie z podróżnika, marzy mi się wyjazd na daleki wschód, do Ameryki Południowej, czy coś o czym myślę już od dawna - przejażdżka Chevroletem Impalą wzdłuż małych miasteczek w Ameryce (troszkę nawiązanie do serialu, oglądam ich sporo).
Mimo, że staram się być odpowiedzialny, to spory ze mnie śmieszek, moja kolekcja memów czeka na mirabelkę :D

Wygląd
177 cm/80kg, niezbyt chudy, ale też nie gruby :P Niebieski oczy, szatyn. I mam dosyć długą brodę, za wąsami u siebie nie przepadam, więc codziennie rano są golone na 0 :) Raczej preferuję swetry zamiast koszul, choć bardzo lubię połączenia swetra i koszuli.

Zainteresowania
Ciężko mi tu wymienić konkretne hobby, bądź zainteresowania. Łykam wielu dziedzin po trochu, najbardziej myślę, że interesuję się astronautyką, także Kubrick i Lem to moi dobrzy znajomi, ale spokojnie, Odyseję wystarczy, że obejrzę raz na powiedzmy 2-3 lata :)
Uwielbiam koszykówkę mimo tego, że nie mam predyspozycji wzrostowej to bawię się całkiem nieźle. Ostatnio odkryłem magię planszówek, więc w piątki/soboty bardzo często w nie gram.