Wpis z mikrobloga

@zelgawis2: nie sa to powazne bledy, bardziej look and feel,
a to gdzies kwota jest obcieta i nie wyswietlona w calosci
a to plus z minusem zamieniony
albo znowu brakujace tlumaczenia

ogolny performance tez moglby byc lepszy, niektore zapytania szczegolnie o lokaty strasznie dlugo trwaja
@PiersiowkaPelnaZiol: To nie ta liga :)
jako, ze uzywam tych systemow to bylbym szczesliwy za zwykle dziekuje i w miare szybkie poprawki, ale pewnie na automatycznych zwrotkach o przyjeciu zgloszenia sie skonczy ( ͡° ʖ̯ ͡°)
@Kania367: LOL. Alior to chyba jedyny bank który wrzuca nowe systemy na produkcje bez testów (przynajmniej tak działają). U którego awarię trwają conajmniej tydzień. Który od pół roku czy tam roku ma błędy funkcjonalne w nowym systemie (mówię o T-Mobile), z którymi nic nie robi. Wiem coś o jakości oprogramowania w Alior, bo miałem dużo do czynienia z firmą, która to oprogramowanie robiła. Firmy nie winię, bo to Alior ustalał wymagania