Wpis z mikrobloga

Nie mogę się zalogować do konta, bo mam zablokowane. Dziwna sprawa. Dzwoniłem na infolinię, ale musze podać telekod, którego nie posiadam (muszę przejrzeć papierki, może się znajdzie - na razie znalazłem tylko telekod tymczasowy).

Scenariusz zablokowania mojego konta wyglądał następująco:
1. Wygrałem licytację na allegro.
2. Wiedziałem, że na swoim ekoncie miałem zbyt małą kwotę, żeby zapłacić za towar, dlatego zalogowałem się do konta, zrobiłem przelew z emaxa, na ekonto. Nie wylogowałem się z konta, miałem je nadal otwarte.
3. W innej karcie odpaliłem allegro, wybrałem płatność przez payU i konto #mbank. Klikam dalej, zostałem przekierowany na stronę logowania mbanku. Próbuję się zalogować... i klops. Konto zablokowane. Dziwna sprawa, bo:
a) Wpisałem prawdopodobnie dobre hasło. A nawet jeśli wpisałbym błędne, to powinno dopiero się blokować za którymś razem (trzecim?)
b) i tak już byłem zalogowany do konta na innej karcie (z tego samego komputera).
4. Na karcie w przeglądarce, gdzie już byłem zalogowany pojawiła się informacja, "unauthorized" czy coś takiego. W każdym razie, nie mogłem już nic zrobić na swoim koncie, tak jakbym nie był zalogowany.
5. Nie mogę zalogować się ponownie. Muszę dzwonić na infolinię, ale tak jak pisałem, nie posiadam tego telekodu (tzn. być może gdzies to się wala, musze poszukać).

Skąd pytanie do @ZespolmBanku.
Czy jes możliwość bym w placówce mbanku, wylegitymował się dowodem osobistym w celu odblokowania konta?
Nie chodzi mi o odzwyskiwanie hasła, czy coś takiego, bo je znam. Kwestia tylko, żeby zdjąć blokadę. Da radę to zrobić osobiście w placówce, czy musze jakieś telefoniczne weryfikacje przechodzić?
  • 6
a) Wpisałem prawdopodobnie dobre hasło. A nawet jeśli wpisałbym błędne, to powinno dopiero się blokować za którymś razem (trzecim?)


@noobarian: Konto jest blokowane po 3 następujących po sobie błędnych logowaniach lub 50 błędnych wprowadzeniach hasła od ostatniej zmiany hasła (nie muszą być następujące po sobie).
Jeżeli masz dostęp do aplikacji mobilnej to tam odblokujesz dostęp internetowy. https://www.mbank.pl/pomoc/info/bezpieczenstwo/logowanie-odblokowanie.html
@noobarian, licznik 50 błędnych logowań odblokowujemy przy zmianie hasła internetowego lub odblokowaniu kanału internetowego. Aplikcja mobilna daje możliwość ustalenia na nowo wszystkich danych do logowania. Po zainstalowaniu aplikacji należy potwierdzić swoją tożsamość i zalogować się. Następnie wchodząc w menu Ustawienia - Dostęp do banku kliknąć opcję aktywacji przy kanale internetowym. Otrzymasz zwrotnie wiadomość SMS i połączenie głosowe z danymi do zalogowania.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku