Wpis z mikrobloga

Nawet jeśli studiuję IT dziennie, chodzę praktycznie tylko 3 dni w tygodniu na parę godzin. Mam pracę 25h tygodniowo w IT jako Web Developer, wszystko sam się nauczyłem. Na studiach spędzam 1h dziennie. Teraz kończę 3 semestr. To mam teraz ogromną blokadę, że studia mnie blokują, bo wiem, że będę musiał rano iść wstać na nie (tak wolę do pracy, nowe projekty, wyzwania, bo tak mam w tej chwili). To takie smutne, że 2 artykuły w necie z programowania więcej mi dadzą niż posłuchanie kolejnego wykładu z matematyki, bo widzę tego efekt od razu - w pracy. Meczę się i męczę. Nie zaplanuję sobie nic na styczeń i luty, bo wiem, że mam sporo do roboty t. sesja; takie bzdety jak pisanie 20 tyś znaku referatu na BIZNESPLAN (tak studiuję IT)... Opuszczam coraz więcej zajęć i robi mi się smutno jak inni dają siebie wszystko ucząc się matmy, a gdy przychodzi ta godzinka programowania w tygodniu to nie ogarniają nic. #poco #depresja #studia #informatyka #programowanie #lifestyle Jedynie co mnie motywuje na tych studiach (i tak to nie wystarcza) to to, że będę miał dłuższy urlop jako inżynier albo może mi coś ten papier kiedyś da... Choć mam w planach stworzenie swoich rzeczy do zarabiania, ale nie bo PRZEZ TE JESZCZE 2 LATA MUSZE ROBIC TEN SCHEMAT CZYLI STUDIA I PRACA. Smutek. Jak ten post sie nie przyjmie to go usune.
  • 32
  • Odpowiedz
@damianex19: trochę ponad minimalna, teraz skończę projekt i będę miał renegocjację (prawdopodobnie stawka zwiększy się x2). pracuje od października. to moja pierwsza praca. byłem na praktykach i zaproponowano mi robotę.
  • Odpowiedz
@aviato: pewnie tak, ale może nie chcę tego? web dev broni się tym u mnie, że zawsze potrzebowałem po coś robić stronę, napisać do niej własne funkcjonalności i dzięki temu się uczyłem, bo to było skrótem do jakiegoś celu. nie jarają mnie bity 010100101
  • Odpowiedz
@hachorek:

pewnie tak, ale może nie chcę tego?

nie jarają mnie bity 010100101

to po co poszedłeś na te studia i teraz płaczesz?