Wpis z mikrobloga

Witajcie!
Stworzyłem pierwszą polską platformę dla młodych twórców gier niezależnych. Sam jestem takim twórcom i wiem jak mi ciężko było wypromować swój produkt, a dodanie gry na Steam było niemożliwe, ponieważ najzwyczajniej w świecie nie widziało mi się wysyłać do nich całego stosu papierów i uczyć się amerykańskiego prawa, by móc tam umieścić swoją grę. Dlatego też od ponad roku pracowałem nad serwisem, który będzie napędzał nasze polskie podwórko game-dev'owe. Dlaczego mamy ograniczać się do jednej platformy? Chcę tworzyć z wami cały ten serwis, byśmy my jako polacy mogli budować go razem i pomagać tym młodym się pokazać!
Nie chcę waszych pieniędzy czy dotacji... ba! Nawet ich tutaj nie ma. Chcę tylko waszego feedback'u, co o tym myślicie, jakie są wasze odczucia, co można poprawić. Pewne jest jedno, nie zrezygnuję z tego projektu, nawet jeśli "rzucam się z motyką na słońce".
Link do strony serwisu: https://indiestash.pl/
Jeżeli jesteś twórcom takich gier, zapoznaj się z tą treścią: https://indiestash.pl/for-developers.php
Liczę na wasz FEEDBACK!
#gamedev #gry #indie #gryniezalezne #polskiegry
  • 29
  • Odpowiedz
PS. Poprawka drobna w zdaniu "Dlaczego mamy ograniczać się do jednej platformy" był błąd "Dlatego" zamiast "Dlaczego" :D Wybaczcie, nikomu nie chciałem niczego narzucać :)
  • Odpowiedz
@DaltooN: A w czym będziesz lepszy od itch.io?

Moim zdaniem:
- kiepski dobór kolorów (słabo czytelny, ponury)
- mało czytelny font
- mniejszej czcionki w sklepie już się nie dało? :)
- nie ma żadnego contentu, nie ma właściwie czego oceniać
- wita nas pusta strona, nie wiadomo co to za serwis i do czego służy
- nie masz polskich liter w czcionce
  • Odpowiedz
@atheling-bunghole-unlade: Na taką odpowiedź właśnie liczyłem :)
- W czym będę lepszy? Nie wiem, okaże się z czasem, a może nie będę lepszy w niczym :)
- Mało czytelny font, możliwe niestety mam kiepski gust, lecz liczę że w miarę upływu czasu ktoś mnie nakieruje na odpowiednią ścieżkę.
- Mniejsza czcionka zmniejsza uczucie zalewu informacjami, którego chciałem uniknąć. Może to tylko takie moje spostrzeżenie, nie wiem zobaczymy :)
- Nie ma
  • Odpowiedz
@Inkwizycja: No niestety, zawartość serwisu to obecnie "bieda edition" i mam tego świadomość. Nie chcę jednak nikogo okłamywać i sztucznie zapychać strony produktami, które nie istnieją, tylko po to by to wyglądało ładnie. Serwis dopiero startuje i próbuję jakoś zebrać i zachęcić twórców do publikowania swoich gier właśnie tutaj.
  • Odpowiedz
@DaltooN: nie tak się to robi. Najpierw dogadaj się z kimś małym kto wystawi produkty. Byle by zapełnić pierwsze kilka stron. Potem możesz „premierowac” tal jak teraz to zrobiłeś to umarłeś w zarodku.
  • Odpowiedz
@Inkwizycja: W sumie racja, ciągle szukam developerów i w sumie próbuję do nich dotrzeć wszystkimi możliwymi drogami, ale faktycznie nie pomyślałem o tych, którzy wchodzą skorzystać z oferty, a nie dodawać gry. Dzięki za feedback :) Będę się starać zebrać kilka osób.
  • Odpowiedz
@DaltooN: zainstaluj sobie tego frameworka CSS: https://bulma.io/
Odtwórz ten styl - nawet amatorska kopia będzie dużo lepsza od tego co masz w tej chwili

Nagłówki Open Sans, treść Roboto (lub odwrotnie): https://fonts.google.com/specimen/Open+Sans

Zabraniam Ci stosować czcionek innych niż te dwie na twoim poziomie zaawansowania w webdesignie.

Poczytaj trochę o copywritingu, zobacz jaki przekaz mają te przykładowe strony:
https://www.toptal.com/
https://bulma.io/
https://www.digitalocean.com/

Podpowiem: od razu wiadomo o co chodzi. Masz 3 sekundy żeby
  • Odpowiedz
@sz__po: Dzięki również za słowa wsparcia :) Nie będzie łatwo i tego mam świadomość, dopiero rzeczy trudne dają najwięcej satysfakcji. Chcę pokazać ludziom że można, nawet w wieku 18 lat, gdy dopiero wkracza się w to dorosłe życie :)
Jeżeli tylko można realizować swoje pasje, trzeba to robić, a ja właśnie to robię :)
  • Odpowiedz
@DaltooN: Nie słuchaj piwniczaków, ja mam nadzieje że uda się strone wypromować z czasem na tyle że ludzie będą chcieli dodawać tam swoje projekty
  • Odpowiedz