Wpis z mikrobloga

@AmonGoeth Hmm... Jestem zielony jeśli chodzi o kryptowaluty, dopiero od kilku tygodni tym się interesuje, ale widzę że Ty mniej więcej masz wiedzę. Myślisz, że kiedykolwiek Ripple dojdzie do tej kwoty, co BitCoin? Oczywiście wiadomo, że niczego przewidzieć nie można, ale jestem ciekawy Twojego zdania.
@areek1996: chyba ci się pomyliły terminy, moim zdaniem cena nominalna dla tej waluty przy tym zasobie ktory jest na rynku uważam za wystarczający i zdrowy, szybowanie do kursów 2USD i więcej to już czysta spekuła i wariacja. Ripple to świetne rozwiązanie na rynku krypto. Nalezy jednak wiedzieć że są pewne rzeczy o których warto wiedzieć w aspekcie tej waluty zanim się w nią wejdzie.
@AmonGoeth Tak jak pisałem, jestem kompletnie zielony. Po prostu jestem ciekawy, czy jest możliwy sukces jakiejś kryptowaluty taki jak BitCoin, albo chociaż w jakiejś części taki. Nie mówię tu o miesiącu, czy roku, ale o kilku latach.
@AmonGoeth: jaka jest przewaga ripple nad innymi crypto typu ETH np? Jakie technologie pozwalają mówić o tym jako dobrym crypto? Widziałem pisałeś tam 1gr za transaction fee - jak jest to rozwiązane?
@areek1996: sukces tak, niewątpliwie, na skale bitcoin napewno nie. Najbardziej atrakcyjny jest jednak jego autorski blockchain który przyciąga banki do siebie.

@sorek: jest niekopalny, ilość monet jest policzalna, brak opłat za wysyłke bez wzgledu czy wyślesz 1mln USD czy 1zł twoje fee to będzie okolo 1gr.
Transakcje idą w 5sekund. Polegają na wpisaniu adresu i specjalnego krótkiego TAGu który dostajesz do swojego adresu. Takie swoiste 2FA na adresie. Jeżeli zapomnisz
@mar-kar-583: tak siec pokrywa koszta sama z siebie, ty nie masz w tym udzialu ani nie twoim kosztem. Przepadaja one wowczas bezpowrotnie z sieci. Nie, dev team nic nie zgarnia.