Wpis z mikrobloga

  • 2
@amisobad generalnie w silnikach masz domyślnie jeden face widoczny bo nie potrzeba dwóch, a rysowanie tekstury której nie widać mija się z celem, ale śmiało można to aktywowac w UE dla danego obiektu. Google ue4 double sosie geometry. Ma to sens w przypadku takich elementów czy ogrodzeń.
  • Odpowiedz
@oficer-prowadzacy: Są specjalne programy do tego pomijając Photoshopa - np. pakiet Substance (Designer, Painter). Te modele są 'pomalowane' w Painterze. :) Czasami jest to rozdzielane między różne osoby (modeler, texturer), ale najczęściej grafik 3D robi całość.

@Wextor: @amisobad: około miesiąca po godzinach (30h tygodniowo wliczając weekendy).

@JanuszPomusz:
  • Odpowiedz
z miesiąc roboty jak nie więcej :D


@amisobad: khe khe, na mnie sie krzywo patrzyli jak poltora tygodnia. Ale autko bylo jako asset-wrak. Na takie to dwa tygodnie, dwa i pół
  • Odpowiedz
@einz: ???

Mnie sie wydaje to wystarczający termin. Wiesz, jakaś tam broń, która jest widoczna na ekranie robiła się dwa tygodnie i nie było z tym problemu. Tylko ona była robiona-designowana naraz i z kilkoma wersjami. 2,5 tygodnia wydaje mi sie wystarczające na takie autko.
  • Odpowiedz
@Naxster: śmiejesz się ale miałam takie zlecenia... Wyceniałam coś np na tydzień pracy, a potem od szefa słyszałam, że jestem śmieszna i mam zrobić w dzień i #!$%@? trzeba robić (łącznie np z animacjami w których jestem #!$%@? bo animatorem nie jestem) xD A potem zdziwienie, że jest brzydko albo coś nie do końca działa xD
Dobra koniec tych gorzkich żali.
  • Odpowiedz