Wpis z mikrobloga

BMW E39 525iA Touring + LPG

Mam do sprzedania w/w samochód z kierownicą po prawej stronie (anglik) 2002 roku zarejestrowany w Polsce, znajdujący sie obecnie w okolicach Barnsley. Stara rejestracja samochodu do sprawdzenia to WX53YWL

Samochód ma zainstalowaną sekwencje STAG QMAX+ i duży zbiornik na 63l gazu (czyli ma on gdzieś 80l pojemności). Spokojnie można jednym zbiorniku zrobić 200-300 mil w zależności od stylu jazdy. Koszt założenia takiej instalacji to był gdzieś £700 jakieś 1.5 roku temu.

W tym samym czasie wymieniłem zawieszenie na sportowe Bilstein B8 które obecnie jest warte koło £700 + wymiana. Wraz z tym założyłem tutaj sprężyny Eibach -25/-20 tak więc auto jest nieco niższe (ale na szczęście nie na tyle by progi spowalniające był problemem!).

Auto było serwisowane często, na oryginalnych nowych częściach lub dobrych zamiennikach. Sporo poszło w remont silnika, który mimo przebiegu 220k mil naprawdę świetnie jeździ.

W samochodzie do roboty są jedynie kawałki blachy, całość jest w dość dobrym stanie poza tylną klapą i nadkolami - standard w tego typu autach.

Mechanicznie jedynie drobne wycieki oleju z jednej z uszczelek silnika. Za to skrzynia biegów jest w bardzo dobrym stanie - regenerowałem sprzęgło jakiś rok temu - nigdy nie miałem problemów, biegi zmieniają się wyśmienicie.

Sprzedaje ponieważ udało mi się okazyjnie kupić ten sam model 540i.

Samochód potrzebuje sprzedać do 15 grudnia włącznie, po tym będzie dostępny dopiero po świętach - jednak teraz przed świętami jestem w stanie pójść na ugody w negocjacjach ceny :)

Zapraszam na test drive!
07463068583

#bmw #pokazauto #kupautozmirko #uk #barnsley #yorkshire #bmwsorka
sorek - BMW E39 525iA Touring + LPG

Mam do sprzedania w/w samochód z kierownicą po...

źródło: comment_oFQ77Ge9YAdJS0OSyW1QWAsNR5gobEtY.jpg

Pobierz
  • 43
  • Odpowiedz
@sorek: anglik zarejestrowany w Polsce. no #!$%@? szczyty cebuli zostały zdobyte xD potentat rynku nieruchomości, którego nie stać na opłacenie nastoletniego beemwu ¯\(ツ)_/¯

ps. radzę uważać, bo z tablic rej. wynika, że to druga połówka 2003, gość pisze że to 2002 a z vinu wychodzi na to, że to 2001.
poza tym, ciekawe są te wypociny w kontekście igełkowatości strupa:
Hello everyone, I am new on this forum and I have huge problem.
My current engine have 212k miles on it, I had many issues with it (blown spark plug for example). Now it's getting worse as on the back of the car I found huge amount of burned oil. When I am driving every 300km I have to put 1l of oil inside! And I think it's getting worse as engine is much weaker than
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Ricky_Spanish anglicy nie potrafili sczytać vinu. Temu był problem z rejestracją w Polsce bo ktoś 5 odczytał jako S w UK ()

A sprawe spark pluga ogarnąłem. Olej jest nie ze spalania tylko z tego że kapie on na rure i na długich trasach pojawia się taki problem. Od tego czasu wymieniłem też czujnik poziomu oleju który ten wyciek powodował, teraz jest dużo lepiej
  • Odpowiedz
@Ricky_Spanish: nie wiem dlaczego uważasz, że to strup, nei wiem jaka jest Twoja definicja, nie wiem czemu myślisz że "kombinowanego". Próbujesz się mocno #!$%@?ć a wypisałem co robi cene czegoś takiego. 10k zł za takie auto w którym naprawdę dużo jest zrobione na ori częściach to nie jest wiele (zresztą mówiłem, że cena do negocjacji). Ciężko mi powiedzieć jaki masz w tym cel ale biorąc pod uwage godzinę w niedziele
  • Odpowiedz
tak, bo w Polsce ludzie nie mają co robić, tylko ładować 2k funtów w rupiecia z kierą po prawej stronie i silnikiem wpieprzającym 3 litry na 1kkm xD skąd się tacy biorą, ja #!$%@?ę ¯\_(ツ)_/¯
ludzie, bierzta póki dajo za półdarmo! ja bym tu jeszcze jebnął #charity
alergię mam na takich krętaczy. grzyba się chyba za dużo nawdychałeś.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Ricky_Spanish niezłe urojenia. Przede wszystkim nie sprzedaje go w Polsce, ponad to nie pali 3l na 1kkm, nikt Ci nie karze go kupować, a cena jak za polifta jest ok i jest jak najbardziej do negocjacji. W sumie tyle, krętaczem jestem tylko w Twojej wyobraźni, bo tak Ci wygodnie myśleć.
  • Odpowiedz
@sorek: ale to Ty publicznie probujesz ludziom kit wcisnac i jeszcze sie upierasz jak typowy janusz

- "Panie, Anglik do granicy za mna biegl jak sprzedawal"
- "Same czesci wyjda wincyj niz samochod"
- "Jak sie nie sprzeda to sprzedam na czesci" - no ale jak to panie taka okazja a pan juz zamierzasz na czesci sprzedawac XD
- a co kolega @Ricky_Spanish wkleil przebija wszystko
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@bacteria ale Ty rozumiesz że ten post jest z przed 3 miesięcy i od tego czasu wszystko naprawiłem? Czy jest to dla Ciebie nie do pojęcia?

Gdzie pisze ze anglik za mną biegł? Wypisałem jakie problemy ma samochód i dlaczego taka cena a nie inna. Czekam na oferty od zainteresowanych, nie jesteś zainteresowany kupnem? To po #!$%@? toczysz piane? Samochodu na oczy nie widziałeś i widzę ze nie znasz sie na
  • Odpowiedz
@sorek: jestes tak dlugo w UK a jeszcze nie ogarnales, ze takie gowniane samochody kupuje sie na max rok (od MOT do MOT) a pozniej #!$%@? na skup zlomu a nie laduje w nie £3000 w czesciach, zeby w ogole jezdzil :P Dobra ide juz bo nie lubie internetowych spin...
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@bacteria ale Ty rozumiesz że to auto jest zarejestrowane na Pl blachy i zrobione po to by mogło być używane inaczej? I ogólnie tak myślę by zrobić przekładke i sprzedać go te 3k zł drożej. Obecnie wole się go jednak pozbyć bo mam dużo wydatków na drugie auto. Jeśli ktoś kupuje takie auto w UK to nie interesują go Polskie blachy..
  • Odpowiedz
@sorek: sory ale jak widze kogos kto spuszcza sie tak nad sprzedazą takiego samochodu 2001 '-_- to od razu widze ze jestes złotówa. Po przeczytaniu wstepu wiedzialem ze sobie krzykniesz pare tysi a jak nie podales ceny to juz w ogole... co bys w nim nie mial to jest nadal grat w UK. (wiem ze w Polsce to jeszcze sie pewnie nowy na niego powie...) jesli kogos znajdziesz to super
  • Odpowiedz