Wpis z mikrobloga

Mirki spod tagu #informatyka #komputery. Pytałem tu wcześniej, czy na laptopie z Lenovo z procesorem Intel Core i3, można zainstalować Windows 7. Dostałem lapka od koleżanki, jest na nim Windows 8.1, ona powiedziała mi, że Windows 7 nie będzie śmigał na nim, ale tu każdy mi pisał, że to bzdura i żeby instalować. Nie znam się na tym, ale dostałem od znajomego 2 wersje Win7 i próbowałem zainstalować i jednak nie śmiga, po nie udanej instalacji wyskakuje taki komunikat jak poniżej. Gdzie mogę się w 100%c upewnić czy na tym lapku można zainstalować windows 7? Dokładny model to Lenovo IdeaPad P580

Ewentualnie czy ktoś z #wroclaw może polecić jakiś serwis gdzie by mi to zrobili za rozsądną cenę.
Pobierz maniek74 - Mirki spod tagu #informatyka #komputery. Pytałem tu wcześniej, czy na lapt...
źródło: comment_WcEzOkbemak46a9NlRJ5yUZQyaTtiVmg.jpg
  • 33
@maniek74 google nie gryzie: windows downgrade 8.1 to 7 Pytanie 1: masz klucz do 7'ki? Pytanie 2: nie lepiej zrobić upgrade do 10? Pytanie 3 (retoryczne): skoro zadajesz takie pytania, czy na pewno powinieneś za to się zabierać na cudzym sprzęcie?
Pytanie 4: zrobiłeś backup, czy "jakoś to będzie"?
@maniek74: teoretycznie jeżeli 8 działa to i 7 powinna się zainstalować, jednak pamiętaj, że laptop może zawierać sprzęt, który nie ma albo sterowników albo wsparcia dla starego systemu. Już się spotkałem z takimi przypadkami, że 8 działa świetnie kiedy 7 albo się nie uruchamia albo zamula
@testuser: backup jest niepotrzebny, bo wszystko co na nim jest może zostać skasowane. Laptop strasznie muli, chyba jest zawirusowany, instalowałem pare antywirusów i skanowałem, ale nie pomogło, dlatego próbuje go sformatować
@maniek74: Idąc tym tokiem rozumowania może na DOSie dalej siedź. 8.1 jest lepszym systemem, the end.

8.1 prawdopodobnie jest w ogóle najlepszym Windowsem jaki istnieje (jest mniej kontrowersyjny od 10).

Ja kupę lat spędziłem na XP i nie oznacza to że będę to tego szajsu wracał.