Wpis z mikrobloga

#komputronik odmówił gwarancji na słuchawki Samsung Level-U które pękły kawałek za tym gumowym łączeniem które ma się wyginać (i zapobiegać pękaniu).

#samsung umywa ręce i mówi że gwarancja odbywa się poprzez sprzedawcę i mam się kontaktować z inforlinią komputronika...
...infolinia komputronika mówi że mam się kontaktować z Samsungiem jak mi ich odpowiedź nie pasuje.

Innymi słowy sprzęt ma ewidentną wadę fabryczną (pękły przy poprawnym zakładaniu, nigdy nie spadły, nie były niczym przygniecione). Po paru miesiącach używania słuchawki za 150zł są połamane.

Następne słuchawki Samsungowe nie będą z całą pewnością...

Dodatkowo pękła mi szybka w #galaxys7, chciałem ją wymienić w serwisie Samsunga żeby zachować gwarancje etc.
Dotyk działa, czujniki zbliżeniowe działają, ekran wszystko wyświetla poprawnie.

No to co? Wymiana tylko całego modułu razem z matrycą. Ceny oczywiście nie podamy bo jest zależna od cennika danego serwisu (oficjalny serwis samsunga nie ma ujednoliconych cen(!)).
Cena na 100% będzie dwukrotnie większa niż "powinna" być bo matryca kosztuje.

Tak więc telefon następny raczej od samsunga też nie będzie...

#gorzkiezale #oswiadczenie #oszukujo
  • 8
@benzdriver: Jeśli materiał użyty jest zły, tj. albo ma złą wytrzymałość, albo jest za cienki, to wina Samsunga.
Towar był używany zgodnie z przeznaczeniem. Dbałem o te słuchawki. A dzięki mnie 3 inne osoby je kupiły.

Poszedłbym do rzeczoznawcy jakbym miał czas.
@Acrivec: człowieku, ale o #!$%@? Ci tak naprawdę chodzi?

1. Sprzedawca ma możliwość nieprzyjęcia towaru, jeśli jest to usterka mechaniczna i wtedy zgłaszasz się do producenta, gdzie w przypadku odrzucenia gwarancji płacisz za ekspertyzę i transport

2. nie słyszałem, żeby jakikolwiek serwis producenta (czy to Samsung, Apple czy Xiaomi) wymieniał samo szkło na ekranie, jeśli jest utwardzalne poprzez UV. Jak chcesz wymienić szkło to baw się sam, oddaj do serwisu Janusza,
p.....D - @Acrivec: człowieku, ale o #!$%@? Ci tak naprawdę chodzi?

1. Sprzedawca ...