Wpis z mikrobloga

@trololo55: przy okazji, pamiętaj żeby przed 100 tys. zmienić rozrząd. Te silniki (N20B20) mają wadę konstrukcyjną. Wielu osobom wyciąga się (a nawet zrywa) łańcuch rozrządu. W 2015 łańcuch przeprojektowali. Poczytaj sobie (zerknij też na komentarze ludzi, których to dotknęło). Zalecam też wymianę oleju częściej niż producent przewiduje (podaje co 20 tys./2 lata), ja zmieniam co 10 tys./rok. I wyłączyłem system start/stop żeby się domyślnie nie aktywował.

PS. Nie masz problemu z
@elewarr a co ja znam sie na tym? Seria to jest nie zaden model drift. A z tego co mi sie wydaje to kazde auto ma mechanizm roznicowy nie zespawany na stałe jak sama nazwa mowi roznicowy :-)
a co ja znam sie na tym


@dzazzio: nie wiem, dlatego pytam. Jak chcesz mieć dużo radochy na śniegu (albo luźnej nawierzchni), to polecam dyfer ze szperą, na pewno da się dobrać coś do Twojego modelu auta.

z tego co mi sie wydaje to kazde auto ma mechanizm roznicowy nie zespawany na stałe jak sama nazwa mowi roznicowy


@dzazzio: dobrze Ci się wydaje, tylko niektóre mechanizmy różnicowe nie są otwarte,
@trololo55: czyli luz ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Właśnie mam to samo, czuć, ale nie widać na obrotomierzu. Miałem już czyszczony silnik krokowy, przepustnicę. Trochę pomogło, ale nadal to nie to. Prawdopodobna przyczyna to zabrudzone wtryski. Chyba się zdecyduję na mycie w wanience ultradźwiękowej, bo preparat do czyszczenia wtrysków też nie pomógł.

U mnie się jeszcze okazało, że ten silnik jest bez filtra paliwa (był montowany jako opcja,