Wpis z mikrobloga

@dzazzio: jeszcze jedno - wyłączaj całkowicie DTC. Krótkie przyciśniecie wyłącza go tylko częściowo. Trzeba przycisk przytrzymać 2-3 sekundy żeby wyłączyć całkowicie kontrolę trakcji.
  • Odpowiedz
@dzazzio: W mojej bmw z przebiegiem ~130kkm przycisk start nie ma nawet ryski. U Ciebie jest cały zdarty. Ktoś Ci przebieg skręcił kilkukrotnie, to jest niemożliwe by tak wyglądało przy 150kkm. Chyba że ktoś to celowo zrobił.
  • Odpowiedz
via Android
  • 2
@Xenoth 100% aso, jezdzila pani prawdopodobnoe w szpilkach - dziura w dywaniku ladnie zacerowana jakims kocem, od czestego wsiadania i wysiadzania przytarty boczek od fotela no i przycisk start/stop wytarty od pazurow. Taka diagnoza dla pacjenta :-) druga rzecz ze mam #!$%@? w to #!$%@? sie to sie #!$%@? trudno. Carpe diem czy jakos tak :)
  • Odpowiedz
W mojej bmw z przebiegiem ~130kkm przycisk start nie ma nawet ryski. U Ciebie jest cały zdarty. Ktoś Ci przebieg skręcił kilkukrotnie, to jest niemożliwe by tak wyglądało przy 150kkm. Chyba że ktoś to celowo zrobił


@dzazzio: @Xenoth: potwierdzam 165K here i też ani śladu zużycia. Chyba że ten przycisk u OPa był wymieniany na jakiś chiński zaminnik
  • Odpowiedz
@dzazzio: Jak miałem rozróżnić e91 od 90 po tych dwóch zdjęciach :D Spalanie masz za wysokie, widzę że to jest automat. No to przy większej budzie, 150km i automacie to ty bracie nie poszalejesz :) Ale e90 to bardzo wdzięczny wózek, bardzo sobie chwalę. Jak na zimnym przy odpalaniu samochodu będziesz słyszałem dziwne "szuranie" z silnika które po chwili jazdy ustaje to rozrząd - prowadnice konkretnie ( u mnie była taka
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@Xenoth no nie miales prawa odroznic ale podjales sie strzału i chybiłeś :) zawieszenie lux bez luzow co mnie cieszy. Na orginale moze szarpnac kieszeń
  • Odpowiedz