Wpis z mikrobloga

Mam pytanie do tych, co tworzą strony dla klientów na platformach typu #wordpress
Jak rozwiązujecie kwestię instalacji aktualizacji platformy i wtyczek oraz wykonywania kopii zapasowych po oddaniu strony?

Myślę, by napisać w umowie, że nie jestem do tego zobowiązana. A jeśli klient nie ma kompetentnej osoby, która mogła by się tym zająć, to zaproponować mu odrębną umowę z opłatą roczną.

Ja Wy to rozwiązujecie?

#webdesign #webdev
  • 4
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

@allegramente: zdecydowanie support jako oddzielna usługa abonamentowa + dokładnie określ za co i kiedy odpowiadasz, żeby klient nie napsuł i potem nie mówił, że w ramach supportu masz mu stronę odpsuć.
  • Odpowiedz
@allegramente: wyceniam średni czas potrzebny na taki maintenance, mnożę razy stawkę godzinowa i podaje klientowi jako ofertę. Wyraźnie zaznaczając co w takiej usłudze zawarłem. A jeszcze lepiej wyjaśniając mu co w zamian dostanie.
  • Odpowiedz