@zaklety25 nie wszystkie zmiany w cenniku, to wprowadzenie nowych opłat. Aktualnie dostosowujemy ten dokument do nowych regulacji związanych inwestycjami. Oraz aktualizujemy regulamin ponieważ poszerzyliśmy definicje BOK (Biuro Obsługi Klienta). Pozdrawiamy, Zespół mBanku
@Snufkin_91 jak nie było PayU to mbank się przydawał bo większość sprzedawców na allegro miało w mBanku i kasa szybko wpadała A teraz nawet mi ich nie żal ( ͡º͜ʖ͡º)
@joolekk: @mamFAJNYnick: w PKO BP konto firmowe jeśli zamkniesz wcześniej niż przed upływem 3 miesięcy to płacisz 100 zł. Nie wiem czy w innych bankach też tak jest z kontem firmowym, ale o osobistych to nie słyszałem żeby była opłata za zamknięcie ( ͡°͜ʖ͡°)
@zaklety25: Ja przez to pożegnałem się z mbankiem. Zmieniłem na bzwbk, a tam co chwilę NAPRAWA SERWISU i co chwilę przedłużają godziny otwarcia strony, żeby móc się zalogować, albo nawet wypłacić kasę z bankomatu. Raz akurat natrafiłem na taką awarię jak wracałem z Holandii... Spałem w samochodzie jeden dzień, bo nie mogłem zapłacić kartą, ani wypłacić pieniędzy. Z deszczu pod rynnę.
@ZespolmBanku: Weźcie się już uspokójcie z tą #!$%@?ą formułką, bo jest to w #!$%@? sztuczne powtarzać pierdyliard razy dziennie gdy odpowiadasz w jednym wątku. #!$%@? już boty mają więcej luzu niż Wy/Ty.
Wkrótce zacznie obowiązywać Dyrektywa unijna MIFID II, która zapewni jeszcze większą ochronę klientom i przejrzystość działań firm inwestycyjnych. Dlatego wprowadzamy odrębny cennik dla produktów inwestycyjnych i zmieniamy Regulamin Supermarketu Funduszy Inwestycyjnych.
Dostosowujemy się do nowych regulacji i zmieniamy Regulamin usług płatniczych. Dodajemy w nim także nowy sposób, w jaki możesz zatwierdzić przelew w ramach mTransferu.
Wprowadzamy także:
- maksymalny poziom oprocentowania kredytu i pożyczki (tzn. nawet w sytuacji niekorzystnych warunków rynkowych Twoje
@zaklety25: mam konto w Mbanku od początku listopada, czyli dopiero miesiąc a już wiem, że to jest najgorszy bank w jakim kiedykolwiek miałem konto, ilość opłat i prowizji zwala z nóg, trzymać się od nich z daleka, obsługa klienta to jedyny plus, bo jest bardzo miła, w oddziałach i na infolinii
a jak zablokujesz Gemiusy i inne reklamoszpiegujące gówna w hostach to w ogóle nie da się zalogować do bankowości internetowej
Czekam jak wprowadza opłatę za konto i zamykam ( ͡º ͜ʖ͡º)
A teraz nawet mi ich nie żal ( ͡º ͜ʖ͡º)
@ZespolmBanku: Weźcie się już uspokójcie z tą #!$%@?ą formułką, bo jest to w #!$%@? sztuczne powtarzać pierdyliard razy dziennie gdy odpowiadasz w jednym wątku. #!$%@? już boty mają więcej luzu niż Wy/Ty.
Gdzie tu jakiś "joke" był?
Komentarz usunięty przez autora
a jak zablokujesz Gemiusy i inne reklamoszpiegujące gówna w hostach to w ogóle nie da się zalogować do bankowości internetowej