Wpis z mikrobloga

@chechehce: to nei dla mnie tylko ojca, który wcześniej jeździł busem i pasuje mu wysoka pozycja za kierownicą. Rodzina nie jest mała więc dobrze aby każdy miał jakiś komfort w trakcie jazdy. Poza tym chce auto bezawaryjne, aby było funkcjonalne, nie paliło dużo i dobrze się nadawało do ciągania przyczep.
@sailor_73 PDF nie taki straszny gdy jeździ się cały czas długie trasy.
  • Odpowiedz
Jak wygląda sprawa obrotów w dizlu hondy? Bo wiadomo w benzynówkach hondy to leci jak szlifierka, ale czy diesel ma tak samo że ma 6000 obrotów na najwyższym biegu a na liczniku 80kmh? xD
  • Odpowiedz
@BRACIA_PlERDOLEC: Ok, da się to zrozumieć, bo auto z wyglądu takie trochę dla dziadka :) A DPF to żaden problem. Wystarczy jedynie dać mu szansę się wypalić i nie musi to być trasa, bo ta trasa to głupio powtarzany mit. Zazwyczaj wystarcza 5 km spokojnej równej jazdy na rozgrzanym już silniku, aby się aktywował. I tylko pilnować, aby w żadnym wypadku nie zgasić auta w trakcie wypalania. Wypalanie widać najczęściej
  • Odpowiedz
@BRACIA_PlERDOLEC: Filtr gwałtownie się zapycha niewypaloną sadzą. Jak się trafi to raz na ruski rok, że przegapisz, to tragedii nie będzie, ale kilka takich niezauważonych wpadek i wydajność filtra drastycznie spada, a filtr po jakimś czasie do wymiany.
  • Odpowiedz