Wpis z mikrobloga

Takie pytanko, może mondre może głupie nie wiem. Jak kupiłam iPhone’a w x-komie i chce go oddać na gwarancje to mam to robić przez x-koma czy od razu uderzać do iSpot?
#iphone #ios
  • 42
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

  • 0
@R3bel: @LubieArbuzy: dzięki. A jak wyglada obsługa, doszukują się p-----l żeby tylko nie naprawiać z tytułu gwarancji czy wszystko Ok? Pytam bo po aktualizacji do 11 nie działa mi touchID, myślałam ze może wejdzie jakaś kolejna aktualizacja, która to naprawi ale była już chyba trzecia i dalej nic. I martwię się, ze jak powiem, ze to nie jest tak, ze nie działa od wczoraj tylko od miesiąca to
  • Odpowiedz
@kote: obsługa ok, ja oddawałem na gwarancje bo telefon mi sie wyłączał gdy było zimno na dworze, to spisali protokół itd i zdjęli mi szkło hartowane i tel do odbioru po 2 tygodniach, także bez żadnych zarzutów, bez różnicy czy to sie stało wczoraj czy miesiąc temu, masz gwarancje wiec nie ma sie czego bać tylko śmiało uderzaj i znajdź sobie zastępczy telefon ( ͡° ʖ̯ ͡°
  • Odpowiedz
  • 0
@LubieArbuzy: damn it to nie dają czegoś? A pytam z ta gwarancja bo jak się oddaje buty czy coś to kiedys mi gdzieś powiedzieli, ze jak jest czas zauważenia usterki dłuższy niż 3 dni to z marszu nie uznają gwarancji :P
  • Odpowiedz
Akurat serwis Apple’a nie szuka dziury w całym tylko chce mieć zadowolonego klienta. Bez obaw. Zyczylbym sobie takiego serwisu wszedzie
  • Odpowiedz
  • 0
@LubieArbuzy: No ale nie działa od czasu aktualizacji to co mam kłamać xd jeśli to kwestia oprogramowania to i tak dojdą do tego, ze to się nie dzieje od wczoraj tylko od miesiąca xd dobra powiem prawdę, nie potrafię kłamać. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz