Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Długi wpis przegrywa, który ma #!$%@? życie i nie ma komu się wyżalić. Niezainteresowani nie czytać #depresja #przegryw #anonimowemirkowyznania

Nie widzę celu w moim życiu. Podejrzewam od dobrych paru lat, że mam depresję i tak sobie żyję, u lekarza oczywiście nie byłem. Mam 24 lata, mieszkam z rodzicami, okolice Gdańska, studiuję jeden z najpopularniejszych gównokierunków, ale nie powiem jaki. Są to moje drugie studia, mój pierwszy kierunek, swoją drogą bardzo ambitny, rzuciłem bo był zbyt ciężki, poddałem się bez walki, do tego miałem strasznego doła i stąd ta decyzja. Trudno, nie będę dużo zarabiał po moim teraźniejszym kierunku, to wiem na pewno.

Postanowiłem wyrzucić to wszystko z siebie bo nie mam komu o tym powiedzieć. Bardzo dużo o tym wszystkim myślę praktycznie codziennie, jestem osobą wrażliwą, chociaż staram się kreować na zupełnie innego i przybierać maskę normalności. Jestem samotny. Nigdy nie miałem ani wielu znajomych, ani prawdziwych przyjaciół. Moje relacje z kobietami nie istnieją, nigdy nic, zawsze byłem brzydki, gruby i żadna by mnie kijem nie tknęła. Uważam, że mam #!$%@?ą psychikę. W środku jestem po prostu martwy. Rzeczy, które kiedyś sprawiały mi przyjemność już tego nie robią. Uważam, że jestem nudny, nie umiem nikogo niczym zainteresować, tym bardziej kobiet.

Całe życie spędziłem w swojej piwnicy-samotni. W domu rodzinnym upatruję przyczyn swojego #!$%@?. Rodzice odkąd pamiętam się kłócili. Nie było ciepła w domu, miłości. Z najmłodszych lat pamiętam jak ojciec nie raz matkę uderzył, albo jak mama brała nas z domu w obawie przed ojcem. Z deczka patologia. Lata mijały, wszystko się polepszało, tzn. nikt nikogo nie bił. Ale awantury jak były tak są, tylko rzadziej. Najczęściej o pieniądze.