Wpis z mikrobloga

Niedawno nagrałem dwa testowe przejazdy po Torze Kielce, który razem z mirkami tworzymy do gry #assettocorsa. Tutaj jest przejazd po owalu bolidem F3 a w komentarzu przejazd Mazdą Miata po owalu z fragmentem przez tor gokartowy (być może kandydat na główny layout dla małej pętli)

Oczywiście jest to wersja bardzo wczesna, brakuje mnóstwo elementów, jest sporo placeholderów ale mam nadzieję, że jak najprędzej wkroczymy w taki etap produkcji, że będziemy mogli dzielić się z #acleague buildami i wspólnie poprawiać, dodawać i budować (σ ͜ʖσ)

Zapraszam do obserwowania naszego tagu #aclmodteam, gdzie wrzucamy postępy prac i kulisy powstawania modu do gry #assettocorsa Tor Kielce.

#simracing #mody #gamedev
RealAKP - Niedawno nagrałem dwa testowe przejazdy po Torze Kielce, który razem z mirk...
  • 15
@RealAKP Musisz być fanatykiem tego toru skoro tak go odwzorowujesz. Znasz może opowiedź na moje pytanie: Czy tor jest lub był rozszerzany o fragmenty drogi 74 na potrzeby wyścigów? Widziałem tam wylot z toru na drogę i solidnie bandy wzdłuż drogi. Co w takim wypadku działo się z dużym ruchem na tej drodze? Był kierowany objazdem. Z góry dzięki za odpowiedź.
@wahwah: fanatykiem to może nie, po prostu chciałbym kolejny polski tor w AC ;) Oczywiście masz rację, były organizowane wyścigi na torze z włączeniem DK74, nawet są onboardy z tamtych lat. I to będzie zdecydowanie najciekawszy layout do ścigania i przygotowanie właśnie tej legendarnej pełnej pętli to jest nasz ostateczny cel. Natomiast takich szczegółowych informacji, jak to, którędy puszczano objazdy, nie mam. Mamy natomiast kontakt z zarządem obiektu i być może
RealAKP - @wahwah: fanatykiem to może nie, po prostu chciałbym kolejny polski tor w A...
Co w takim wypadku działo się z dużym ruchem na tej drodze? Był kierowany objazdem. Z góry dzięki za odpowiedź.


@wahwah: w zależności od wydarzenia. Czasami nie było pełnej pętli - kończyła się na zamkniętej części toru.
Czasami ruch jest całkowicie zamykany na przykładowo 2h, na czas jazd - później jest otwierany. A czasami jest zamykany na 8h...
W momencie zamknięcia ruch odbywa się objazdami.

Nie jestem pewny na 100%, ale
@grzemach: A czy czasem ruch nie był kierowany drogą wojewódzką dalej, do DK7/S7? Szczególnie, że jeździły tam ciężkie tiry?
Zawodów wykorzystujących pełną pętlę nie ma już od bodaj 2007r, od kiedy tor stracił licencję i myślę, że bez zbędnych złudzeń możemy przesądzić, że jeszcze dłuuugo nic się w tej kwestii nie zmieni - sprawa wydaje się być nierealna, przynajmniej w naszych warunkach.
Także może większość nie zdaje sobie sprawy, ale to
@wahwah @mrfloyd: Objazd szedł przez Tumlin - DK74 była wyłączana dla tranzytu od Ćmińska do Miedzianej Góry.

Problem z używaniem DK74 jest to że sporo papierkologii pochłania wyłączenie tego odcinka z obiegu. Odcinek leśny jest używany teraz jedynie jako odcinek A->B a nie część okrążenia, zwykle podczas superoesów, a DK74 służy tylko jako normalna droga do powrotu na tor.

Obawiam się że dopóki nie powstanie nowa DK74 to imprez korzystających z
@Mokrysedes: Rozumiem, czyli dodatkowe utrudnienie obecnie - mieszkańcy okolicznych wiosek, którzy po tylu latach na pewno nie byli by łaskawi. ;)
Z resztą na spędzie automobilklubu smutni panowie w garniturach szybko ucinali spekulacje, mówiąc że budowa S74, omijającej Miedzianą, dopiero umożliwi myślenie o zamykaniu pętli. No i to początek wyzwania... tor, a raczej obiekt w całości jest zupełnie nieprzygotowany na bardziej wymagające wyścigi pod względem obsługi infrastruktury, bezpieczeństwa, itp. Z tego
@mrfloyd: Z tego co wiem (info z pierwszej ręki) to obiekt obecnie na siebie zarabia (szkoły jazdy, zloty, drifty, giełda samochodowa co niedzielę itp.) i powierzchnia jest użytkowana w 90% czasu. Odcinek leśny został niedawno poszerzony i jest tam nowy asfalt/tarki. Budynek główny, owszem, widział lepsze czasy, ale i tak zdaje egzamin. Wiadomo że F1 tam nie będzie, ale infrastruktura wcale nie jest gorsza od tej w Poznaniu na przykład (jeśli
@Mokrysedes: Tak tak, wierzę, że teraz zarabia(i bardzo mnie to cieszy), ale no właśnie.... w razie nastawienia się na zawody trzeba pewnie zrezygnować z części przychodów jak wynajem garaży, giełda w dany weekend. Mówisz, że kosztów zbyt wiele nie ma w przypadku zawodów... tego dokładnie nie wiem, może mam zbyt bujną wyobraźnię. ;) Ale też coś musi być na rzeczy, skoro właściciel Toru w Kamieniu Śląskim od samego początku deklarował, że
Mówisz, że kosztów zbyt wiele nie ma w przypadku zawodów... tego dokładnie nie wiem, może mam zbyt bujną wyobraźnię. ;)


@mrfloyd: Nie no, koszty wiadomo są, ale z drugiej strony im ważniejsza impreza i wyższe koszty organizacji tym więcej firm chcących się reklamować. Więc w sumie kółko się zamyka. Oczywiście upraszczam znacznie.

Z imprez to regularne są Superoesy, ale są też zawody driftingowe (akurat nie wiem jakiej rangi), ale nie ma