Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Jak zdobyć w miarę szybko (max 2-3 miesiące) 300 zł?
Obecnie studiuję na pierwszym roku na dziennych (mieszkam w Warszawie), jednak jestem kompletnie spłukany, a akurat potrzebuję trochę hajsu. Oczywistą odpowiedzią jest "idź do pracy", natomiast nie za bardzo wiem do jakiej. Nie żebym był leniem, ale fajnie by było, gdyby to było coś jednorazowego albo coś w tym stylu, np. rozdawanie ulotek w dwa weekendy po parę godzin, nie wiem czy coś takiego jest możliwe i ile można zarobić. Macie jakieś porady albo coś?

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Asterling
  • 74
@AnonimoweMirkoWyznania: 300zł? idź do ochrony na 48h zwykłe cieciowanie na budowie, żadnego ryzyka to masz więcej niż te 3 stówy, weź se więcej jedzenia, śpiwór, powerbanka jak tam musisz używać laptopa czy tableta, bo raczej nie dadzą Ci dostępu do agregatu i tyle, łatwa kasa w ochronie teraz jest, już nie te czasy gdy stało się za 3-4 zeta, teraz dają co najmniej 6-7, a nawet 10 na godzinę, zależy gdzie
@elokompaniero: ja mówię o takiej bez umowy, bo te umowy co oni dają to o dupę rozbić, kasa do ręki, wiem coś o tym bo już chyba w każdym rodzaju ochrony pracowałem, łącznie z imprezami masowymi (koncerty, mecze, festiwal teatrów ulicznych, budowa, konwoje, dysponent), chyba tylko nigdy nie stałem na sklepie, umowa mi nie potrzebna, bo i po co jak dają śmieciowe?
@AnonimoweMirkoWyznania: najlepiej Mc Donalds. Przynajmniej przejrzyste warunki i żaden Janusz cię nie będzie ruchał, bo w maku przynajmniej przestrzegają (w większości przypadków) prawa pracy. A wymagania są takie, że musisz mieć tylko książeczkę sanepidowską (80 zł), za którą i tak ci zwrócą