Wpis z mikrobloga

Dobra nie znam się na tych #bitcoin jestem mega sceptyczny do tego gówna, ale na próbę myśląc, że stanę się multimilionerem zakupiłem za 30 zł z jakiejś stronki 4coins.pl jakąś tam ich mikro ilość. Widzę, że już na wstępnie jakieś prowizje, za chwilę kolejne z cyklu, chcesz wysłać teraz na swój portfel.. no to 20 zł prowizji, a może później za 6h to już 4 zł etc. I ktoś mi niech dalej słodko #!$%@?, że cały ten system od początku do końca nie polega na #!$%@? w dupę idiotów myślących, że to coś jest czymś więcej jak studnią bez dna, jakąś spekulacją na której jak to bywa w życiu komuś uda się zarobić, a komuś nie. Poważna super anonimowa nietykalna waluta, uhum..
  • 17
@magik69: @Jestempowaznymczlowiekiem: Na początku wpisałem 2.000 zł, ale coś mnie tknęło i sobie myślę, nie no na spokoju. Przelałem 30 zł chcąc zobaczyć, czy to w ogóle działa. No i widzę, że od początku już śmierdzi to wszystko dojeniem z frajerów kasy. Komu się uda i się wstrzeli to coś wyciągnie, reszta umoczy, kolejni jelenie (jak ja) dorzucą swoje do puli etc.
@thisismaddnes: O te opłaty trwa wojna cywilna wewnątrz bitcoina od ok. 2 lat, na tych którym to się podoba i na tych którym nie. Obecni developerzy bitcoina są przeciwni zwiększaniu przepustowości. Dużo można o tym pisać.

Co ciekawe z tego powodu powstał ethereum (inna kryptowaluta, druga pod względem wartości). Pierwotnie miał być powiązany z bitcoinem, ale developerzy aktywnie sabotowali inny projekt tego typu (Counterparty) i Vitalik zdecydował się zrobić własną walutę.
@thisismaddnes: Kolejny inwestor bitcoina za $7...Z bitcoinem jest tak że opłaty bolą bardzo przy mikroskopijnych ilościach takich jak te twoje 30 zl ale przy dużych wartościach to już tak nie boli. Pomyśl o bitcoinie jako o złocie, jakbyś kupił złoto za 30 zl to też by ci prawie nic nie zostało po opłatach, podobnie jest z akcjami na giełdzie.