Wpis z mikrobloga

#stellaris #paradox #syntheticdawn

Witam.

Zacząłem sobie rasą z etyką materializm. Pobudowałem roboty, populacje organiczną zamieniłem w cyborgi po czym również w roboty. ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Nasuwa mi się parę pytań.
1.Czy da radę zmienić ustrój na mechaniczną inteligencję? Są później w technologiach jakieś możliwości?
2. Grając od początku robotami w Synthetic Dawn po asymilacji stawali się cyborgami. Tutaj od razu przekształcają się w mechaniczne bestie. Czy to jakiś bug?

(niezwiązane z Synthetic Dawn).
3. Przyśpieszyłem rozwój bezrozumnych gadów. ( ͡° ͜ʖ ͡°) Po wytworzeniu mózgu dziwnym sposobem mogły żyć na światach cmentarnych (choć mieli tylko możliwość zamieszkania światów oceanicznych). Nie miałem wtedy żadnych dodatkowych umiejętności, które by to tłumaczyły. Błąd gry?
  • 6
@Goglez: Ok ,lecz tu mowa o czymś innym. Sprawdziłem w wiki i widzę, że bez technologii i modyfikacji gatunek nie powinien móc zamieszkiwać planet cmentarnych :) To by potwierdzało statystyki, które na to wskazywały. Mniejsza oto i tak ich już na mechaniki zamieniłem ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@MajoZZ: Tomb world są jak każde inne, tylko zaczynają z 0% habitability dla wszystkich ras. Żeby gdzieś ludki mogły żyć wystarczy tylko 20%. Tak więc musiałeś mieć jakiś bonus który im podbił o 20%, np. surowiec strategiczny, technologie, trait "adaptive" albo "extremely adaptive" itd.