Wpis z mikrobloga

Wymieniłem regulator w alternatorze, lozyska się kręcą z małym oporem, luzów nie wyczułem, założyłem nowy pasek oraz sprawdziłem rolki. Akumulator ładowalem podczas wymiany. Uruchamiam samochód, pokazuje mi ladowanie w teście 9.0 na 14v, po 5 min spada do 12, przejechałem 2km i spada dalej, zaparkowałem i ciagle spada.. jak ładowanie wyniosło 7 wyłączyłem silnik. Naladowalem akumulator jeszcze raz i sytuacja się powtarza. Co może pobierać mi prąd? Odłączyłem bezpieczniki klimatyzacji, nawiewu bo dziwne dźwięki wydawały, lecz nie pomogło. Gdzie szukać przyczyny? :/
Chce odłączyć podgrzewacz wody jednak nie wiem gdzie jest.

#bmw #e46 #motoryzacja
  • 43
@Baldor: moze regulator jakas podrobka ? kiedys w golfie 1.9 mialem sytuacje ze mi swiatla przygasaly, wymienialem ze 3 regulatory az musialem zalozyc oryginal z hitachi, i dopiero problem ustapil
@Baldor klema plusowa pirotechniczna nie byla nigdy wystrzelona? Ja miałem podoby problem, okazało się że klema kiedyś była wystrzelona, jak rozebralem to wysypalo się z niej mnóstwo bialego prochu i nalotu, przez co nie bylo dobrego styku, po wyczyszczeniu odrazu napięcie skoczylo o ok 2v
@cr6d: To nie ma nic do rzeczy. Jakby tak było to by od samego początku miał ładowanie za niskie, a tu wygląda jakby ładowanie spadało wraz z (temperatura?). Może faktycznie jak pisał @bidzej diody padły na mostku. Ale to to raczej ogarnie Ci jakiś zakład zajmujący się regeneracja alternatorów czy coś.