Wpis z mikrobloga

Cześć,
15.10.17 oddałem telefon LG G4 na gwarancję.Podczas ładowania wylał się wyświetlacz (widoczny był punkt jakby "uderzenia" od wewnętrznej strony LCD, z zewnątrz telefon bez rys - szkło całe). Przejął go serwis w Mławie, który 23.10 wydał opinię, iż doszło do uszkodzenia mechanicznego - opłata +450zł. Nie zgadzając się z opinią serwisu zostałem odesłany bezpośrednio do gwaranta - LG do działu reklamacji. Od dwóch tygodni milczą. Serwis odesłał mi telefon, ze względu na brak zgody na naprawę. 3 tyg. przed wylaniem ekranu telefon miał wymienioną płytę główną i tutaj doszukuję się przyczyny wylania. Czy mogę powoływać się na brak 14 dniowej odpowiedzi ze strony gwaranta i żądać naprawy gwarancyjnej ew. czy inne rozwiązanie wchodzi w gre?
Dzięki za pomoc!
#lg #telefony #gwarancja
#reklamacje
  • 3