Jakiś czas temu zakupiłem w #gearbest za 291zł tzw lucky bag z tabletem, bo w sumie chciałem sobie zamontować w samochodzie, jako nawigacje i odtwarzacz do spotify, mniejsza z tym, ;) Jeśli ktoś nie wie, lucky bag to przedmiot niespodzianka z danej kategorii, dowiadujemy się co kupiliśmy dopiero w momencie otwarcia przesyłki.
Sklep opisuje to tak:
inside every Lucky Bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost.
Warty dokładnie tyle samo, co wartość tzw lucky bag xD Nie oczekiwałem nie wiadomo czego, ale mogliby dać chociaż coś 20zł droższe, jako premium za kupowanie kota w worku. Chociaż to i tak nieważne. Już nawet mniejsza że toto ma android 5.1 xD byleby działało...
Problemem jest to, że ten badziew po prostu nie działa jak powinien. Po podłączeniu do każdego głośnika bluetooth muzyka nieludzko się tnie, czy to na yt czy na spotify, okropne lagi, nie da się tego słuchać, no cóż, nici z wykorzystania w samochodzie, może sobie w łóżku będę chociaż przeglądał rano wykop, jednak nie xD
Na drugi dzień z wbudowanego głośniczka (strasznie podłej jakości btw) zaczął wydobywać się taki szum, jak dawniej był w tv kiedy nie było jakiegoś kanału. Cały czas, nawet jak ekran był wygaszony, na tyle irytujący że nie dawał mi spać jak leżał koło łóżka, musialem go całkiem wyłączać, albo wynosić do innego pokoju xD
Wtedy zdecydowałem się napisać do supportu, przedstawiłem sprawe, nagrałem filmiki na których to widać, opisałem jasno co jest nie tak. Na pierwszą odpowiedź czekałem 6 dni, żeby dowiedzieć że potrzebują kolejne 2 dni aby zbadać sprawę, no ok. Czas mijał, po 4 dniach napisałem z przypomnieniem, znowu to samo, potrzebujemy 2 dni, bla bla bla, mija 4 dzień i brak kolejnej odpowiedzi. Podsumowując od 17 października nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi, nie zaproponowano mi naprawy, wymiany na działający sprzęt czy zwrotu. @GearBest_Polska przecież to jest jakiś ponury żart.
Serio myśle czy nie skorzystać pierwszy raz w moim życiu z #charchback zamówienie opłaciłem kartą mastercard, bardziej niż nie do końca działający produkt wkurza mnie to olewanie sprawy. Będą jakieś szanse?
@Dirty_Digger: raczej nie - bo przynajmniej z tych workow dzisiejszych czytalem ze nie mozna negatywnego feedbacku - takze chytrze zrobili - na przyszlosc od dziadow trzeba sie bronic :)
------------------------
sam kupilem z pol roku temu tv box za ok 20$ - pobawilem sie kilka chwil bo nie mialem czasu - dzisiaj go podlaczylem ponownie - i co? i dupa - wifi nie idzie skonfigurowac - bo sie wiesza, jak podlacze
@Dirty_Digger: panie, mi w worku (za ~30$) wysłali jakiś czas temu drona z niedziałającym manipulatorem. Zaoferowali 2$ i to jeszcze w punktach. Dopiero spór na paypal pomógł i odzyskałem część kasy. Ten sklep to porażka.
@Dirty_Digger: a mogłeś użyć paypala. Gearbest nie masz co wołać dadzą cie na czarno i powiedzą że konto ma charakter marketingowy. Leć z chargebackiem
jeśli czujesz się kompletnie bezużyteczny/bezużyteczna, to pamiętaj że ten koleś planował inwazję przez 8 tysięcy lat, a potrwała ona ok. 50min jednego odcinka, w której poniósł porażkę. #graotron #seriale #got
Sklep opisuje to tak:
Otrzymałem Onda V80 Plus:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_651369.html
Warty dokładnie tyle samo, co wartość tzw lucky bag xD Nie oczekiwałem nie wiadomo czego, ale mogliby dać chociaż coś 20zł droższe, jako premium za kupowanie kota w worku. Chociaż to i tak nieważne. Już nawet mniejsza że toto ma android 5.1 xD byleby działało...
Problemem jest to, że ten badziew po prostu nie działa jak powinien. Po podłączeniu do każdego głośnika bluetooth muzyka nieludzko się tnie, czy to na yt czy na spotify, okropne lagi, nie da się tego słuchać, no cóż, nici z wykorzystania w samochodzie, może sobie w łóżku będę chociaż przeglądał rano wykop, jednak nie xD
Na drugi dzień z wbudowanego głośniczka (strasznie podłej jakości btw) zaczął wydobywać się taki szum, jak dawniej był w tv kiedy nie było jakiegoś kanału. Cały czas, nawet jak ekran był wygaszony, na tyle irytujący że nie dawał mi spać jak leżał koło łóżka, musialem go całkiem wyłączać, albo wynosić do innego pokoju xD
Wtedy zdecydowałem się napisać do supportu, przedstawiłem sprawe, nagrałem filmiki na których to widać, opisałem jasno co jest nie tak. Na pierwszą odpowiedź czekałem 6 dni, żeby dowiedzieć że potrzebują kolejne 2 dni aby zbadać sprawę, no ok. Czas mijał, po 4 dniach napisałem z przypomnieniem, znowu to samo, potrzebujemy 2 dni, bla bla bla, mija 4 dzień i brak kolejnej odpowiedzi.
Podsumowując od 17 października nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi, nie zaproponowano mi naprawy, wymiany na działający sprzęt czy zwrotu. @GearBest_Polska przecież to jest jakiś ponury żart.
Serio myśle czy nie skorzystać pierwszy raz w moim życiu z #charchback zamówienie opłaciłem kartą mastercard, bardziej niż nie do końca działający produkt wkurza mnie to olewanie sprawy. Będą jakieś szanse?
------------------------
sam kupilem z pol roku temu tv box za ok 20$ - pobawilem sie kilka chwil bo nie mialem czasu - dzisiaj go podlaczylem ponownie - i co? i dupa - wifi nie idzie skonfigurowac - bo sie wiesza, jak podlacze
tutaj np. : https://www.gearbest.com/automobiles-motorcycle/pp_762862.html?utm_source=tt_de
masz: Note: Lucky bag contents cannot be accepted for returns, replacement, or negative feedback.
takze ja tym dziadom juz nie ufam
E17101808326