Wpis z mikrobloga

Jakiś czas temu zakupiłem w #gearbest za 291zł tzw lucky bag z tabletem, bo w sumie chciałem sobie zamontować w samochodzie, jako nawigacje i odtwarzacz do spotify, mniejsza z tym, ;) Jeśli ktoś nie wie, lucky bag to przedmiot niespodzianka z danej kategorii, dowiadujemy się co kupiliśmy dopiero w momencie otwarcia przesyłki.

Sklep opisuje to tak:

inside every Lucky Bag are premium products, with the total contents typically worth far more than the cost.


Otrzymałem Onda V80 Plus:
https://www.gearbest.com/tablet-pcs/pp_651369.html

Warty dokładnie tyle samo, co wartość tzw lucky bag xD Nie oczekiwałem nie wiadomo czego, ale mogliby dać chociaż coś 20zł droższe, jako premium za kupowanie kota w worku. Chociaż to i tak nieważne. Już nawet mniejsza że toto ma android 5.1 xD byleby działało...

Problemem jest to, że ten badziew po prostu nie działa jak powinien. Po podłączeniu do każdego głośnika bluetooth muzyka nieludzko się tnie, czy to na yt czy na spotify, okropne lagi, nie da się tego słuchać, no cóż, nici z wykorzystania w samochodzie, może sobie w łóżku będę chociaż przeglądał rano wykop, jednak nie xD

Na drugi dzień z wbudowanego głośniczka (strasznie podłej jakości btw) zaczął wydobywać się taki szum, jak dawniej był w tv kiedy nie było jakiegoś kanału. Cały czas, nawet jak ekran był wygaszony, na tyle irytujący że nie dawał mi spać jak leżał koło łóżka, musialem go całkiem wyłączać, albo wynosić do innego pokoju xD

Wtedy zdecydowałem się napisać do supportu, przedstawiłem sprawe, nagrałem filmiki na których to widać, opisałem jasno co jest nie tak. Na pierwszą odpowiedź czekałem 6 dni, żeby dowiedzieć że potrzebują kolejne 2 dni aby zbadać sprawę, no ok. Czas mijał, po 4 dniach napisałem z przypomnieniem, znowu to samo, potrzebujemy 2 dni, bla bla bla, mija 4 dzień i brak kolejnej odpowiedzi.
Podsumowując od 17 października nie udzielono mi żadnej konkretnej odpowiedzi, nie zaproponowano mi naprawy, wymiany na działający sprzęt czy zwrotu. @GearBest_Polska przecież to jest jakiś ponury żart.

Serio myśle czy nie skorzystać pierwszy raz w moim życiu z #charchback zamówienie opłaciłem kartą mastercard, bardziej niż nie do końca działający produkt wkurza mnie to olewanie sprawy. Będą jakieś szanse?

  • 8
@Dirty_Digger: raczej nie - bo przynajmniej z tych workow dzisiejszych czytalem ze nie mozna negatywnego feedbacku - takze chytrze zrobili - na przyszlosc od dziadow trzeba sie bronic :)

------------------------

sam kupilem z pol roku temu tv box za ok 20$ - pobawilem sie kilka chwil bo nie mialem czasu - dzisiaj go podlaczylem ponownie - i co? i dupa - wifi nie idzie skonfigurowac - bo sie wiesza, jak podlacze
@Dirty_Digger: panie, mi w worku (za ~30$) wysłali jakiś czas temu drona z niedziałającym manipulatorem. Zaoferowali 2$ i to jeszcze w punktach. Dopiero spór na paypal pomógł i odzyskałem część kasy. Ten sklep to porażka.