Aktywne Wpisy
#primemma NOWY LINK DO PRIME MAM LIMIT WIADOMOŚĆI W KOMENTARZU MOGE WYSŁAC LINKA
#wojna #rosja #ukraina Z bardzo dużym ubolewaniem oglądam jak ogromne straty ponosi wojsko ukraińskie każdego dnia na froncie od kilku tygodni z kacapskim wojskiem pomimo tego, że tak naprawdę cały świat zbroił front ukrainski.. Wydaje się, że w naszym interesie polskim jest jak najszybsze naciskanie strony ukraińskiej na szybki rozejm, nawet kosztem wschodnich ziem. My Polacy powinniśmy grzać pieczywo póki gorące i również ponosić pewne korzyści
Pisanie CAPS LOCKIEM ticketa na helpdesku nie zwiększa jego priorytetu. Wręcz przeciwnie.
#pracbaza #korposwiat #it #humorinformatykow
#helpdeskhate
To tylko moja dobra wola, że ruszę temat wcześniej. XD
BO JA MUSZĘ
NATYCHMIAST/ZA 5 MINUT/JAK WRÓCĘ Z KAWY
WASZEGO KIEROWNIKA/DO PREZESA
Jak jest w firmie koleś, młody szczyl na niskim stanowisku, który ma kompleks małego c**a, który mi mówi, że "ja tu jestem po to, by wykonywać jego polecenia", zakłada tickety o totalne gówno na wczoraj to wszyscy wiedzą, że prioritety jego ticketa się zmienia na maksymalnie długi (5 business days), a rozwiązuje się go na 10 minut przed końcem terminu :)
A jak ktoś na
Najlepsze jest to, kiedy ktoś dzwoni do ciebie z problemem i mówisz mu, aby wrzucił ticket, bo po to istnieje ten system, żeby z niego korzystać i zostawiać ślady po wykonaniej pracy... "ALE PO CO,
Dziala w bardzo prosty sposob. Zalozenie zgloszenia w godzonach 10-13 plus telefon po 30 minutach i po telefonie masz sprawe załatwiona.
Pracuje na HD wiec cos o tym wiem( ͡° ͜ʖ ͡°)
Generalnie trochę to jest irytujące, bo w tym przypadku gdzie pisałem czekałem sobie na spokojnie dwie godziny, bo nie było pośpiechu z tym rozpoczęciem pracy. Wykop sam się nie przejrzy.
Przy okazji mam taką teorię, że w HelpDesku powinny pracować same kobiety, na prawdę zajmowanie się takimi pierdołami wykańcza facetów psychicznie. Hmmm... No twój nick się tutaj zgadza xd
kiedy P1 u nas to gdy serwery się palą, a klienci zaraz będą robić pozwy xD
No i u nas są dwie linie pierwszego kontaktu HD zajmuje się infrastrukturą a my apkami wewnętrznymi, ofc co chwilę tickety, że ejjj internet nie działa. Po tym jak mówię że to nie my jesteśmy od tego i że możecie zadzwonić na inny wewnętrzny to zwykle odpowiedz że mam