Aktywne Wpisy

karitto +609
Od dwóch miesięcy mieszkam w Kalifornii i robię pracę magisterską na Uniwersytecie Stanforda. Zostaję tutaj do końca lipca i pomyślałem, że kogoś mogłoby zainteresować, jak wygląda życie w Dolinie Krzemowej, więc planuję raz na jakiś czas coś tu napisać. Dzisiaj małe wprowadzenie.
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
1. Jak się tu znalazłem?
Na co dzień studiuję w Kopenhadze na DTU. Przeglądając tematy prac magisterskich, znalazłem bardzo ciekawy projekt. Okazało się, że laboratorium, które go oferowało, blisko współpracuje z
źródło: Stanford
Pobierz
Tyrande +38
Uwaga. Zostałam po raz drugi mamą. Mam drugiego kota.
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
Jeszcze nie wiem jak go nazwę, jest parę propozycji.
Grzmichuj odpada.
Zastanawiamy się z niebieskim nad Heisenberg, ale trochę długie. Może macie coś lepszego? Devon rex.
#pokazkota #kot #smiesznykotek
źródło: IMG_5074
Pobierz

Jedna karta prepaidowa + aplikacja mobilna = płatności w 120 walutach na całym świecie, bez spreadów, prowizji, e-fx (wymiana pomiędzy parą walut) robiona w czasie rzeczywistym. Do tego w appce analityka, doładowanie szybko kartą w swojej walucie (również bez prowizji), security (można wyłączyć płatności paskiem magnetycznym, zbliżeniowe, wypłaty w bankomatach, płatność w Internecie a także włączyć zabezpieczenia oparte o lokalizację).
https://www.revolut.com/
MEGA
#fintech #podrozujzwykopem
źródło: comment_wKSRAl6VzO1v1pVH5PgGTEW2IOUjkZKB.jpg
PobierzKomentarz usunięty przez moderatora
PS. Da się jakoś wpłacać kasę na tą kartę? Mam trochę gotówki w innych walutach a nie chciałbym tego przewalutowywać :)