Posiada może ktoś BMW F10, albo zna kogoś kto ma takie auto? Co powiecie o rzekomej awaryjności, na którą narzeka tak wiele osób na różnych forach? Czy kupując to auto, jest się czym obawiać? Np. że co chwile będzie się psuło, a naprawy będą mega drogie? Sam wiem, że każde auto czasami potrafi odmówić posłuszeństwa, ale czy w F10 wypada to pod względem awaryjności tak źle? Czy po faceliftingu w 2013 coś poprawili? Czy raczej można spokojnie kupić także egzemplarz przedliftingowy?
@Bambro: Dokladnie takie sam wydziwek mialo Wasze swiete oburzenie na temat tego, ze @hyperlink wypakowal 6k w poltora roku w nowe BMW. Nie znacie goscia. Jak widac nie znacie sie na autach tej klasy, ale swoje oczywiscie wiecie i nie omieszkacie sie tym podzielic.
Bardziej to w sumie kolega @Adasi brylowal w temacie. W dupie byl gowno widzial, ale swoje teorie sieje
bierz polifta, nie sluchaj debili piszacych o awaryjnosci. To
Tak dodam do dyskusji że nowe tarcze z klockami i czujnikiem firmy ATE kosztują 1000zł brutto Olej kosztuje wszędzie tak samo i myślę, że w 300zł da się zamknąć z filtrem i usługą.
Oczywiście są to ceny warsztatowe. #!$%@?ć 6k w auto z przebiegiem 52k jest naprawdę ciężko. Z tego co pamiętam to zgodnie z serwisem hamulce wymienia się przy przebiegu 60k - do sprawdzenia.
@Nieboslaw: z tych diesli bedziesz zadowolony, szczegolnie z 530d. 528 chyba nie jezdzilem. @hyperlink: w czytaniu ze zrozumieniem za mocny to ty nie jesteś.
@hyperlink: widzę, widzę, napisałem posta przed doczytaniem do końca ;) Sporo wydałeś, mnie wymiana tarcz dopiero czeka, zobaczymy ile zapłacę. Ceny w aso są dramatyczne, jeździłem tam na początku, jednak teraz udaje się do dobrego nie autoryzowanego zakładu. Dodam tylko, że opuściłem aso jak nie umieli usunąć usterki przepustnicy wydechu i chcieli mnie naciągnąć na naprawę za 4k. Ten zakład, do którego teraz jeżdzę zrobił to za 350zł z częściami.
@trololo55: Właśnie to doskonale pokazuje, że w ASO nie każde naprawy mogą być przeprowadzone należycie. U mnie w mieście ASO BMW nie ma najlepszej opinii. Mnie samego ogólnie zaskoczyło, że tarcze były tak wcześnie do wymiany.
@Xava czytanie ze zrozumieniem się klania. Mówiłem o moim samochodzie. ja nie mówię że się wymienia po 50k chociaż jak widać wyżej bmw serii f zużywają je bardzo szybko. Chodziło mi raczej o pokazanie że ubieranie 6k na eksploatację sama ( nie mylić z naprawami) to żaden wyczyn.
Co do oleju. Tak zmienialem w aso. I tak tak hak mówił komputer.
Na szczęście sa mirki, którzy takiego auta nigdy nie mieli a
A wiesz że tu też wyciąga i zrywa się łańcuch? Ojojoj, wcale nie jest wiele lepiej niż w N47.
@Xava: N57 nie jest idealny, ale z pewnością sporo lepszy od wspomnianego N47.
Wiesz generalnie N47 nie trzeba wyciągać silnika, da się zrobić bez wyciągania i jest to kwestia serwisu i jego wprawy. Koszt wymiany kompletu w N47 to 2500-4500zł, wielkiej różnicy nie ma.
Drugą opcją jest wyjęcie skrzyni biegów. Też sporo
Wymiana oleju w ASO to ponad 1,5k (czesci+ robocizna)
@bigger: Cena kuriozalna zwlaszcza ze leją tam jakis syf typu castrol i tak jak kolega wczesniej wspomniał interwaly wymiany oleju są za rzadkie, bo z tego co widzialem to nawet 30tys km w dieslu xDD w usa zmienili interwaly na max 18 tys km pewnie dlatego, ze latwiej tam klientowi oskarzyc producenta o zbyt szybkie zuzycie silnika czy osprzetu z powodu zbyt
@bigger mnie zastanawia jak można serwisować samochód w ASO gdzie za takie same części i ta sama pracę płaci się o połowę mniej w niezależnych serwisach na przykład zajmujących się typowo BMW, ASO BMW to nie jest miejsce gdzie szukają klientow, oni tam szukają frajerów i sam się o tym mocno przekonałem porównując ceny w ASO a ceny tych samych części w innym serwisie
Jakbym byl na sprzedaz to pewnie by mnie kupil. Nie wiem - nie znam Twojego szefa.
Czy gdzies neguje? Nie.
Nazwalem Cie biedakiem, bo nie zdajesz sobie sprawy ,ze wydanie 6k przez poltora roku na auto to nic nadzwyczajnbego.
Wielkie zdziwienie,ze we wzglednie nowe auto z sgementu
Bardziej to w sumie kolega @Adasi brylowal w temacie. W dupie byl gowno widzial, ale swoje teorie sieje
Ja to pewnie jeszcze w ogóle auta nie mam i prawka, ba pewno się jeszcze nawet nie urodziłem. Witaj na czarnej.
Olej kosztuje wszędzie tak samo i myślę, że w 300zł da się zamknąć z filtrem i usługą.
Oczywiście są to ceny warsztatowe.
#!$%@?ć 6k w auto z przebiegiem 52k jest naprawdę ciężko. Z tego co pamiętam to zgodnie z serwisem hamulce wymienia się przy przebiegu 60k - do sprawdzenia.
Za to #!$%@?ć 6k przy e60 w
@Xava: Wytłumacz to mojemu znajomemu, który przy 143 tys. km musiał zrobić kompletny remont jednostki. Specjalisto.
@Bambro: @Adasi: pisałem o tym wielokrotnie pod tagiem #bmw. Sama wymiana tarcz i klocków przód tył
@hyperlink: w czytaniu ze zrozumieniem za mocny to ty nie jesteś.
@Adasi: za to ty w obrażaniu innych i niepotrzebnej agresji przodujesz.
Mimo to odradzasz 520i. Zdecyduj się.
@trololo55: napisałem m.in. w poście wyżej, do tego niejednokrotnie wspominałem w samym
Mnie samego ogólnie zaskoczyło, że tarcze były tak wcześnie do wymiany.
Pewnie zmieniał olej Longlife 04 tak jak BMW w ASO zaleca, co 35tys (✌ ゚ ∀ ゚)☞
A wiesz że tu też wyciąga i zrywa się łańcuch? Ojojoj, wcale nie jest wiele lepiej niż w N47.
Co do oleju. Tak zmienialem w aso. I tak tak hak mówił komputer.
Na szczęście sa mirki, którzy takiego auta nigdy nie mieli a
@Xava: N57 nie jest idealny, ale z pewnością sporo lepszy od wspomnianego N47.
Drugą opcją jest wyjęcie skrzyni biegów. Też sporo
@bigger: Cena kuriozalna zwlaszcza ze leją tam jakis syf typu castrol i tak jak kolega wczesniej wspomniał interwaly wymiany oleju są za rzadkie, bo z tego co widzialem to nawet 30tys km w dieslu xDD w usa zmienili interwaly na max 18 tys km pewnie dlatego, ze latwiej tam klientowi oskarzyc producenta o zbyt szybkie zuzycie silnika czy osprzetu z powodu zbyt