Wpis z mikrobloga

Posiada może ktoś BMW F10, albo zna kogoś kto ma takie auto? Co powiecie o rzekomej awaryjności, na którą narzeka tak wiele osób na różnych forach? Czy kupując to auto, jest się czym obawiać? Np. że co chwile będzie się psuło, a naprawy będą mega drogie? Sam wiem, że każde auto czasami potrafi odmówić posłuszeństwa, ale czy w F10 wypada to pod względem awaryjności tak źle? Czy po faceliftingu w 2013 coś poprawili? Czy raczej można spokojnie kupić także egzemplarz przedliftingowy?

  • 39
  • Odpowiedz
@Nieboslaw: wszystko zależy od tego co znaczy dla Ciebie "drogie". Czym wcześniej jeździłeś? Jakiej wersji silnikowej szukasz? Czy nie jest to przypadkiem 518d/520d? Jeśli się zastanawiałeś nad wspomnianymi dieslami to radziłbym je raczej odpuścić. Tak, wiem na rynku wtórnym są tańsze od jednostek benzynowych o podobnych osiągach. Jest spowodowane tym, że te silniki to najgorsze diesle w historii BMW (wpisz sobie w Google "BMW N47 rozrząd").

Sam mam F30 320i, kupiłem
  • Odpowiedz
  • 4
@hyperlink najgorszy silnik? Xd
Kupić auto za minimum 70k i marudzić bo raz na 220tys km trzeba wymienic komplet rozrządu za 3500zl? Bez przesady. Skoro wsadziłeś w swoją benzynę 6k przez 13 tys km to sory ale jest ona dużo gorsza od tego diesla. W e90 tez co chwila te 320i się psują pierdoły typu vanos albo piją litr oleju na 1000km
  • Odpowiedz
Skoro wsadziłeś w swoją benzynę 6k przez 13 tys km to sory ale jest ona dużo gorsza od tego diesla.


@Xava: Nigdzie nie napisałem, że dotyczy to samej jednostki silnikowej. Póki co ma się ona bez zarzutu. Wkład finansowy dotyczył innych kwestii, więc argument nietrafiony. Inna sprawa, że jeden z moich znajomych (a konkretnie mój przełożony) przekonał się co do bezawaryjności tej jednostki (F10 N47) kiedy to zawory spotkały się z
  • Odpowiedz
@Nieboslaw: bierz polifta, nie sluchaj debili piszacych o awaryjnosci. To ci sami co za 25k kupuja e60 a potem placz i nerwy ze auto ciagle w warsztacie. Bierz smialo, ale omijaj 520i/d
  • Odpowiedz
@Adasi: @Bambro: Jakim nowym? IksDE

Mialem F10 z 2014
Jak Was ciekawi w co mozna wpakowac 6k w aucie klasy premium w ciagu 13kkm to widac,ze z takim autem nie mieliscie doczynienia a juz na pewno Was na nie nie stac.

Same tarcze dla mojej kosztowaly kolo 2k na przod.
Wymiana oleju w ASO to ponad 1,5k (czesci+ robocizna)
Teoretycznie nie zalecaja wymiany oleju w automacie, ale w prkatyce jak
  • Odpowiedz
juz na pewno Was na nie nie stac.


@bigger xD

Nie no ja chętnie kupuje samochody w które trzeba ładować gruby hajs bo z ekonomicznego punktu widzenia jest to bardzo opłacalne xD

Nie każdy jest "wariacikiem" lubiącym szaleć na wiejskich drogach, w moim mieście posiadanie obecnie auta innego niż jakiś Fiat Panda to bezsens bo miasto tak rozkopane że i tak stoi się w korkach dłużej niż dojść piechotą. Widać mentalność Janusza
  • Odpowiedz
@bigger:
"Jak Was ciekawi w co mozna wpakowac 6k w aucie klasy premium w ciagu 13kkm to widac,ze z takim autem nie mieliscie doczynienia a juz na pewno Was na nie nie stac."
OMG, od razu widać że jesteś typowym kierowcom bmw który psuje wizerunek tych aut. Żal czytać takie posty.

Tak 39k przebiegu to praktycznie nowe auto.

Olej w automacie przy tym przebiegu wymieniać? Hehehe. Było jeszcze profilaktycznie rozrząd i
  • Odpowiedz
@Nieboslaw: Mam F11 530d przedlifta od prawie czterch lat i jak narazie z usterek to tylko tylna poduszka po lewej mi poszła (dość częsty przypadek w F11) ale wymiana jest bardzo prosta. 100 EUR za poduche na ebay plus lewarek i 30 minut wymiana. Pozatym absolutnie nic się nie dzieje chociaz ma juz sporo przejechane i moc na 320 KM jest podniesiona. Jeśli kupisz pewną sztukę z oryginalnym przebiegiem i będziesz
  • Odpowiedz
@Bambro: Ja tego Stary nie neguje. I nie hejtuje starych aut. Jakbys sie wczytal w moj post to sie dowiesz dlaczego sie przesiadlem z auta za cwiare do auta za niecale 20k i wcale mi dupa nie peka i nie czuje sie jak biedak.

Wy poprostu sie dziwicie jak w 13kkm (i poltora roku) mozna wrzucic w auto 6k i ze to na pewno zlom. Takie gadanie jest wyrazem ignoracji i
  • Odpowiedz
@Adasi: Nastepny ignorant.

Kolega mowil o poltora roku. Wystarcza 2 wymiany oleju i same (!) tarcze przod i masz prkatycznie 6k.
I nic sie nie musi zepsuc. I nie trzeba robic rozrzadu ani grzebac nic grubego. Tym bardziej w ASO.

Zwykla eksploatacja takiego samochodu moze bez problemu pochlonac nawet 10k w te poltora roku.
A teraz sobie wyobraz,ze sa miesiace, ze robie grubo ponad 10kkm na miesiac. A autolawety jezdza prawie
  • Odpowiedz
@bigger negujesz teraz że wyzywales nas od biedaków bo nie jeździmy autem za 200k? Ja zapytałem kolego tylko co wymieniales a nie dlaczego i po co, a Ty się od razu musiałeś pochwalić jak typowy nowobogacki warszawiak który przyjechał tam ze wsi i za cieszy się że zarabia ponad 2k na rękę.

Mój szef kupiłby Cię razem z rodziną a jeździ Lancerem z 2007.
  • Odpowiedz