Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Wybaczcie, że jestem zielony, ale anonimowemirkowyznania odrzuciło mój wpis. Nie jest to pasta, wszystko pisałem na poważnie, nie ma tu słów wulragnych, nikogo również nie obrażam i oczekuję poważnych odpowiedzi.

Mam 24 lata, mój pierwszy i jedyny #rozowypasek 23 lata, jesteśmy razem prawie 5 lat. Ona też nikogo wcześniej nie miała.
Do tej pory z #sex to tylko pieszczoty ręczne i oralne w obie strony. Tydzień temu spróbowaliśmy pierwszy #sex.
Ona studiuje, ja studiuję i pracuję, oboje mieszkamy akademiku. Na wakacje pojechała do domu, a ja zostałem, bo praca. Widzieliśmy się w wakacje 3 razy po 3 dni.
Po powrocie zdecydowaliśmy się na pierwszy #sex, miał to być pierwszy raz dla mnie i dla niej. Nigdy problemów z erekcją nie miałem, ale tym razem wacław odmawiał mi posłuszeństwa, był twardy do momentu, aż założyłem gumę i przymierzałem się do pierwszej penetracji. Wiadomo, zestresowałem się, mimo to, że penis nie był w pełnym wzwodzie, starałem się jak mogę, aby wypaść jak najlepiej. Zacząłem powoli, potem przyspieszałem, próbowałem zmieniać jakoś pozycję (nie potrafiłem się dobrze ułożyć, żeby było mi wygodnie). Próbowałem dość długo, myślałem, że zaraz stres minie, mały w pełni stanie i będzie tak, jak być powinno. Po dość długim czasie jednak zrezygnowałem, oczywiście nie skończyłem, różowy też na pewno nie doszedł.
Wyciągnąłem go, przytulam bardziej różowego, a różowy zaczyna płakać, wtf? Pytam co się stało, czemu płaczesz. "Nie wiem, chlip chlip". No ok, przytulam, pocieszam, jak różowy przestał płakać to spytałem jak się jej ten cały #sex podoba, co powinienem zrobić inaczej, czy ją bolało itp. Powiedziała, że na razie przyjemność żadna, ale to pierwszy raz więc nic dziwnego, że bolało i po wszystkim dalej trochę to czuła.