Wpis z mikrobloga

@mils83: conti jest ok. gates też dobry ( nawet nie wiem czy nie pakują tego do conti)

300zł to dosyć tanio jak za komplet.
ja co vectry b za komplet skf (pasek gatesa) płaciłem 500zł

@#!$%@?: no to mamy różne opinie xD chyba, że nie mówisz o komplecie. (u mnie pasek, pompa wody, chyba dwie rolki i napinacz)
@#!$%@?: no jak są rolki prowadzące, to raczej też je można zaliczyć do kompletu.
Wiadomo im mniej części tym lepiej.
A może jednak nie 500zł płaciłem, bo coś się doliczyć nie mogę xD Pompa wody chyba ze 120zł, pasek niecałe 100zł raczej. Napinacz i dwie rolki po stówie nie kosztowały raczej. Więc może jednak 300zł płaciłem.
@mils83: INA to jest oryginał. Produkuje go schaeffler tak samo jak inne rzeczy na pierwszy montaż. Myślisz ze vw produkuje swoje części? Ktoś robi to dla nich a oni składają z tego samochody. schaeffler robi między innymi łożyska FAG, sprzęgła i koła zamachowe LUk i wiele innych komponentów
@mils83: pasek z napinaczem weź INA 530 0171 10 ja mam w katalogu za 125 zł a pompe wody weź HEPU najlepiej wersje wzmocnioną P572 za 152 zł, ja tak najcześciej zakładam klientom i dla mnie to pewniak, całego zestawu z INA bym nie polecał bo ich pompy wody to noname najcześciej. Zestaw conti w środu może być INA albo SKF i pewnie jakaś noname pompa
@scheele13:
Skoro jesteś ogarnięty w temacie to od razu podpytam:
Kupiłem tą Skodę w tym roku i przejechałem ok 8-8.5 tyś km (1.6 MPI BSE z LPG Landi Renzo).
Ostatnio jak sprawdziłem na bagnecie jest w 1/4-1/3 zakresu miedzy min a max (po kupnie było 1/2, wymieniany olej w ASO Poznań przez sprzedającego).
Olej planowałem wymieniać przy ok 12 tyś więc jeszcze trochę chciałbym pojeździć bez wymiany, ewentualnie dolewając (Niby te
@mils83: 5w40 norma 502 00/ 505 00. 10w40 to gorszy jakościowo olej. Jak masz 1/4 na bagnecie to najlepiej już dolej do 3/4 stanu albo max tylko sprawdzaj stan nalepiej rano na zimnym silniku zeby nie przelać. Olej może być jakiś ze średniej półki nie lej najtańszego. I jak bym zmieniał co 10k km, rozbierałem taki silnik i był wymieniany olej co 15k, było sporo nagaru w środku.