Wpis z mikrobloga

@widmo82 chociaż w kontekście rozwiązania tego problemu z Android pay raczej taka aktualizacja za wiele nie pomoże, bo ja mam ten problem właśnie na najnowszym sofcie.
@ZespolmBanku mam ten sam problem. Limity ustawione i nie przekroczone jednak przy próbie płatności przez aplikacje kółeczko ładuje się w nieskończoność. Xiaomi Redmi 4 International, najnowsze oficjalne oprogramowanie, b brak roota, bootloader nie odblokowany. Jakiś pomysł?
@widmo82, reklamacja da nam możłiowść dokładnej weryfikacji. Być może trudność występuje tylko na jakimś typie urządzenia lub na jakimś konkretnym oprogramowaniu. Poza tematem poruszanym tutaj nie mieliśmy takich zgłoszeń.
Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
@ZespolmBanku: PS: oczywiscie, ze problem nie wystepuje nigdzie, zgloszen nie ma. Wszystko dziala ogolnie poprawnie... żenujące są takie teksty. Wczoraj dziesiątki osób pisało o tym na pepper.pl pod promocją platnosci Android Pay.
@widmo82, nie jesteśmy w stanie sprawdzić rozmowy jaką prowadzisz obecnie na czacie. Pracownik musi zadać dodatkowe pytania, aby pomóc w rozwiązaniu sytuacji. Przykro nam, jeżeli nie jesteś zadowolony z formy prowadzonej rozmowy.

Pozdrawiamy,
Zespół mBanku
@ZespolmBanku: Rozmowa ponizej wszelkich norm.
Aż prosi się zgłożyć reklamację na obsługę tej pani na czacie. Wypadałoby przeszkolic panią bo ani nie zna produktów ani nie rozumie czytanego tekstu.
@ZespoIMbanku, @krool, @rafti77, @widmo82: cóż, problem udało mi się rozwiązać ale pula bonów od allegro już się skończyła ;) Trzeba było usunąć z telefonu zapisane odciski i zmienić system blokady na pin. Po tej zmianie płatność poszła bez problemu. Szkoda że tak późno na to wpadłem
@skoruppa: ale to jest rada na jaki blad? na krecace sie kolko czy na odrzucanie platnosci ktora teoretycznie byla juz oplacona? Mi4 nie ma ani czytnika NFC ani odcisku palca a platnosc przechodzila jak była blokada PIN tylko pozniej ją anulowało.