Wpis z mikrobloga

Potrzebuje pomocy Mireczki.
3 dni temu zrobiłem przelew w #dotpay używając #blik na 500zl, lecz ze strony systemu dotpay lub blika wyskoczył błąd. Pieniądze pobrało, ale dotpay zarzeka się że środków nie otrzymali i że to błąd ponawiany od tygodnia ze strony BLIK. Byłem w banku i nic nie umieją doradzić, magia konsultantów. Składać reklamacje do banku na usługę blik, gdy mam mailowe potwierdzenie od dotpay, że to błąd nie po ich stronie i nie mają tych pieniędzy, czy dać temu parę dni na dotarcie? [We wtorek zaksięgowano wyjście pieniędzy]
#pomocy #bankowosc #banki #przelewy
  • 4
@TypoweKontoDoPrzegladaniaWPracy W oddziale byli bezradni, mimo tego co jest napisane w regulaminach i na stronie, udało mi się na infolinii po kilku przełączeniach złapać konsultanta, który to już robił, podałem mu wszystko co potrzebował, a on za mnie napisał tę reklamację, przeszła po 1.5 tyg.

Z tego co informację miałem z dotpay to błąd był częsty w tym czasie, wina była operatora blik