Wpis z mikrobloga

Mirki jeżeli ktoś z was zamawiał paczkę z wysyłką EU Registered, a jego tracking wciąż stoi w Wiedniu prosimy o kontakt.

Z wszystkimi osobami z tego wątku sklep kontaktuje się indywidualnie, my też pare słów napisaliśmy na PW, więc sprawdźcie swoje skrzynki.

Jeżeli wasza paczka nie została dostarczona, nie otrzymaliście jeszcze od nas PW oraz nie kontaktował się z wami oficjalny support sklepu, to zostawcie w tym wpisie numer swojego zamówienia i numer śledzenia. Nie chcemy nikogo pominąć!

EU registered, czyli wadliwa forma przesyłki została usunięta i sklep pracuje nad nową, szybszą oraz bardziej bezpieczną formą dostarczania towarów do Polski.

Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.

#gearbest
  • 70
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: po 60 dniach zwracacie wplacone pieniadze, ale co z punktami? Do kupna telefonu użyłem nie tylko realnej gotowki ale rowniez ponad 500 punktow, ktore rownaly sie 10.32 dolarom. Chcialbym rowniez je dostac z powrotem, dlugo je zbieralem i specjalnie czekalem na kupno telefonu zeby je wykorzystac. Nie chce ich tracic z winy sklepu...
  • Odpowiedz
Mirki jeżeli ktoś z was zamawiał paczkę z wysyłką EU Registered, a jego tracking wciąż stoi w Wiedniu prosimy o kontakt.


@GearBest_Polska:
W1709021022418161
RT002570985AT

PW odblokowane ale brak dalszych informacji
  • Odpowiedz
@GearBest_Polska: Hej, dostałem potwierdzenie z oficjalnego supportu że po upływie 60 dni (23.10) dostanę pełny zwrot kasy lub mogą wysłać telefon raz jeszcze inną metoda niż przez Austrię. I stąd moje pytanie do doświadczonych kupujących w GB : jaką metodę najlepiej wybrać żeby mieć pewność, że telefon dojdzie, a przy tym 'zminimalizować' szansę na cło /VAT?
  • Odpowiedz