Mirki jeżeli ktoś z was zamawiał paczkę z wysyłką EU Registered, a jego tracking wciąż stoi w Wiedniu prosimy o kontakt.
Z wszystkimi osobami z tego wątku sklep kontaktuje się indywidualnie, my też pare słów napisaliśmy na PW, więc sprawdźcie swoje skrzynki.
Jeżeli wasza paczka nie została dostarczona, nie otrzymaliście jeszcze od nas PW oraz nie kontaktował się z wami oficjalny support sklepu, to zostawcie w tym wpisie numer swojego zamówienia i
@GearBest_Polska: po 60 dniach zwracacie wplacone pieniadze, ale co z punktami? Do kupna telefonu użyłem nie tylko realnej gotowki ale rowniez ponad 500 punktow, ktore rownaly sie 10.32 dolarom. Chcialbym rowniez je dostac z powrotem, dlugo je zbieralem i specjalnie czekalem na kupno telefonu zeby je wykorzystac. Nie chce ich tracic z winy sklepu...
Z wszystkimi osobami z tego wątku sklep kontaktuje się indywidualnie, my też pare słów napisaliśmy na PW, więc sprawdźcie swoje skrzynki.
Jeżeli wasza paczka nie została dostarczona, nie otrzymaliście jeszcze od nas PW oraz nie kontaktował się z wami oficjalny support sklepu, to zostawcie w tym wpisie numer swojego zamówienia i
Tracking Number: RT002570813AT