Wpis z mikrobloga

Kupił u mnie jakiś Janusz pewną rzecz. Wysyłkowo
Po 4 dniach dzwoni: panie to nie działa. Zepsuło się ja to panu odsyłam.
Paczka przyszła. Rzecz faktycznie nie działa. Ale sprawdziłem numer seryjny i okazało się, że różni się od rzeczy, którą sprzedałem Januszowi.
Janusz wpadł na zajebisty pomysł. Coś mu się zepsuło. Więc kupił u mnie identyczną rzecz, odczekał chwilę dla uśpienia czujności i odesłał mi tą #!$%@?ą, żebym mu za darmo naprawił ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Poziom cebularstwa i #!$%@?ści poza skalą.

#cebula #januszebiznesu #oszukujo #patologiazewsi
  • 51
  • Odpowiedz
@Milvu_ Tak, przed wysłaniem przedmiotów zawsze dokładnie dokumentuje ich stan oraz działanie, Janusz pozostawił ślady na śrubach - wyglądały inaczej niż na zdjęciu, jakie wykonałem przed wysyłką m.in. zdarta farba etc.
A w środku, na płycie inny S/N niż na obudowie. ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Napisałem do Januszka kulturalnego maila punktując wszystko dokładnie + zdjęcia. W odpowiedzi dostałem 3 słowa - "Nie było tematu".
  • Odpowiedz
może Janusz czyta wykop: https://www.wykop.pl/wpis/27194291/#comment-96476513

I ponad 700 plusów, dokąd zmierzasz świecie


@anenya: nie przeszłoby, bo inny numer seryjny, i to pewnie #heheszki a do tego inna sprawa, tam chcieli oddać sprawny. Gdyby pierwszy kupili przez internet, to mogliby zwrócić nawet bez kombinowania. Plus tamten zakup stacjonarny niby miał jakąś gwarancję zwrotu - chyba nie wyjaśnili tam dlaczego nie zadziałała.

Zupełnie co innego, gdy ktoś celowo zwraca inny
  • Odpowiedz
@niemamnaimiepszemek: hipokryzja na mirko XDDD. Wczoraj polecali mirkowi żeby kupił sprzęt i wysłał drugi jako ten nowy. A teraz polecają żeby iść z czymś podobnym, tyle że ze strony sprzedawcy, na policje xD


@Szrlh: niespodzianka - mirko to zbiorowisko różnych ludzi o różnych poglądach, bez zunifikowanego podejścia do życia
  • Odpowiedz