mBank w ogniu krytyki. Seksistowska reklama kpi z wyższej śmiertelności mężczyzn
Reklama przedstawia mężczyzn w negatywnym świetle, co spotkało się z falą krytyki. Internauci wskazują, że takie przedstawianie płci męskiej jest nie tylko krzywdzące, ale również nieodpowiedzialne, zwłaszcza w kontekście poważnych problemów, z jakimi borykają się polscy mężczyźni.
Piekarz123 z- #
- #
- #
- #
- #
- 165
- Odpowiedz
Komentarze (165)
najlepsze
W momencie realizacji badania zdiagnozowano 30 330 osoby bezdomne, z czego 83,6% stanowili mężczyźni (25 369 osób), natomiast 16,4% kobiety (4 961 osób). W porównaniu z rokiem 2017 liczba osób bezdomnych spadła o ponad 9%, gdyż w tegorocznej edycji badania zdiagnozowano o 3 078 osób mniej. Spadek zaobserwowano zarówno wśród kobiet (o ponad 0,5 tys. osób), jak i mężczyzn (o ponad 2,5 tys. osób).
źródło:
@Spring90: pozytywna dyskryminacja
I zamykam wszystkie 3, osobiste, firmowe i maklerskie
@MarkZark: Nie. Gdyby to kobiety były na miejscu mężczyzn w tej reklamie to zaraz wyszłyby przede wszystkim oburzone posłanki lewicy, że tak nie można i co to ma być w ogóle. Po czym reklama zostałaby zdjęta w trybie natychmiastowym.
@chris_travels: Smiac sie mozna, ale w momencie gdy rzecznik mowi, ze smieją sie z mezczyzn, bo kobiety sa dyskryminowane to juz jest dosc niesmacznie, a wizerunkowo slabe.
-panie ale pan kradnie, nie boi się pań, że ktoś się dowie.
- no właśnie się dowiedziałem I
@rebelhorizon: Bardzo często jest tak, że jeśli chodzi o emeryturę to kobiety okradają również same kobiety (te które faktycznie ciężko pracują całe życie). Brak rodzenia dzieci to akurat nie jest do końca wina kobiet.